søndag 29. januar 2012

Finne noe nytt....og følge trendene


Det er artig å gå irundt på messe
 og se om en finner noe 
NYTT:)
Denne litt retro stilen liker jeg godt
 og har faktisk begynt å lett etter TEAK MØBLER
 som sekjsoner og kommoder som jeg kunne tenke meg
 å ha på lekerommet i HUSET vårt :) men min bedre halvdel er
ikke helt enig, så vi får se :)





DET er så mange som påstår at de ikke blir påvirket av alle trendene og følger sin egen stil og hjerte...
Ja...helt sikkert.....våger  å påstå at en interiørinteresert BLIR påvirket av alle trendene som kommer og går....
jeg ble selv påvirket av den HVITE stilen som kom og så industristilen....
Og så gjelder det bare å få det til å passe sammen :)

Selv har jeg både brune gamle møbler, hvite nye, noen beige/grå møbler og har både industrilamper og lysekroner i hjemmet vårt :) OG jeg kommer til å bli påvirket ÅR  etter ÅR...
eller dag for dag  kanskje :) ..og tør å innrømme det også :)
Men jeg gjør det på min måte....Hadde ikke orket å valgt noe jeg ikke likte, for å følge trendene....
MEN velger utifra hva hjertet vil ha :)





Var ikke disse pingvinene søte? :)


Hva syns du om denne Gulv lampen?
Kunne du ha tenkt å hatt en slik lampe?
Den er større enn det ser ut til...
Litt spesiell kanskje? 


Skal prøve å legge nyheter ut på nettbutikken iløpet av dagen
Nå ser ungene på film så da kan jeg kanskje klare å utnytte tiden litt :)













2 kommentarer:

  1. Hei. Fantastisk spennende interiør! Mye inspirasjon å hente her ja. Jeg ble interessert i den retro lampe-trioen. Hvem leverer denne?

    SvarSlett
  2. Eg er veldig glad i den retrostilen.
    Eg var så heldig at eg fekk fatt i ein flott teakseksjon her for nokre veker siden.
    Og av alle ting så kosta deg meg ikkje så mange
    hundrelappene heller. *lykke*

    No er det berre å finne fin retro pynt til å ha
    i den. Draumen er å finne fine ting i lilla, grønt og kvitt.

    Ha ein fin søndag.

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)