torsdag 5. januar 2012

Gevir...lamper og NYTT servise?


Halvor Bakke hadde nok litt rett...jeg syns det bli bare mer og mer tøft 
med gevir og mer naturlige materiale i interiøret og ikke BARE hvitt HVitt Hvitest....:)
Glad for at det begynner å komme inn mer brunt :)
Det er messe modus på de fleste nå 
og jeg har bare lyst til å tenke på alt det nye
jeg skal ta inn og ikke 
lyst til å tenke på varetelling..rydding av lager...regnskap og alt det andre kjedleige med å drive butikk:)
DET er innkjøp som er kjekkest og artigest å holde på med :) og siden jeg er alene om å bestemme hva jeg skal ta inn.....så tar jeg veldig gjerne imot ønsker om der er noe dere har sett som dere virkelig har lyst på MEN som dere ikke finner igjen :)



Nå har jeg selvfølgelig kommet over et NYTT servise og jeg har lyst å ta inn HELE serien :)
Håper den ikke er dyr, for det var ihvertfall veldig flott !!!
Underlaget på bildet er av "sølv" og vurderer å ta inn det også :)





Men så fint servise da :)
Med både Middag, suppe, frokost, mugge, 
kaffeservise, Tekanne, skål...osv :)



Likte du dette ??




Nå venter jeg i spenning om jeg får bestille fra denne leverandøren :)






I dag har jeg igjen tullet meg bort fra varetellingen for å finne på andre ting, slik at jeg slipper det en stund :)
Og da ble tiden brukt velig effektivt til å lete etter andre fine skatter jeg kanskje kan være heldig å få inn på Fru Rosas :)




Denne badestampen...
er den ene skatten jeg fant :)
Får bare hååååpe den kommer hit :)






Og så har jeg litt lampedilla og likte litt disse industrilampene....
ca 50cm i diameter og ca 600,- i pris :)





Idag bestillte jeg også inn Lifter i flere størrelser og mønstre 
og de fikk jeg vite kommer inn på lager i mars.
Så får vi bare håpe at de ikke blir forsinket :)






Nå må jeg pakke snippveska og dra på nattevakt og så 
får jeg stålsette meg til litt mer varetelling imorgen :)

HUSET har nesten blitt ryddet bort. Nå har mannen og flere 
snekkere brukt to dager på å få ryddet bort hele det knuste huset...
Må nok bruke dagen imorgen på å få ryddet bort siste rest imorgen..
Og så får vi håpe DET NYE huset er på vei opp
 igjen i slutten av januar, månedskiftet...





2 kommentarer:

  1. ååå SÅ mye fint!! Og det serviset!!?? Jeg er forelsket! hva tror du det vil bli i pris om du tar det inn?? hehe

    SvarSlett
  2. Åå kjempe fin liftgardin!! hva koster den? :) Fin blogg du har!!!! Er stadig inne å kikker =)

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)