mandag 30. januar 2012

Tid til håndarbeid ? eeehh


Jeg har en hobby....
eller... hadde... kan jeg vel kalle det...
Og det var å strikke og 
hekle...




he


Men DET har blitt lite med tid til det når jeg begynte med Interiørbutikken Fru Rosas Landhandel
Jeg begynte å hekle på et slikt oldemor teppe da jeg gikk hjemme med tvillingene og tenkte så smått at når jeg kom igang med butikken så kunne jeg kanskje ha noe håndstrikket for salg :)
Og siden det den gang ....gikk så fort å gjøre håndarbeid... 
så tenkte jeg selv at det var en god ide :)
Det ble bare med tanken :)

Men nå er jeg veldig glad for at en av mine leverandører..
Krasilnikoff
har nå flere forskjellige oldemor tepper i str 140x200cm 
Perfekt til en seng eller til å ha over en stol eller sofa :)




Krasilnikoff var en av de leverandørene jeg bare så vidt fikk...
fordi de hadde begynt å sagt nei til nettbutikker 
( og det er det mange leverandører som gjør)og 
kravet var å ha en butikk ved siden av.....
Jeg har heldigvis en butikk ved siden av og det er jeg veldig GLAD for..
selv om den kanskje for øyeblikket er Norges minste butikk...
så er det ikke så lenge til vi får flyttet inn i stabburet :)



Flere leverandører....som foreksempel Bloomingville har hatt slike oldemor tepper inne.....Hubsch også..
Men jeg likte bedre disse her....for de var mer lik de ordentlige oldemor teppene....som en skikkelig bestemor/ oldemor kan hekle...


Litt usikker om jeg likte det RØDE teppet....
men likte det sorte og det rosa :)



Fine kurver i alle mulige former kommer inn
i løpet av våren :)
DENNE teksten liker jeg...



I en stresset hverdag så kan det være greit å 
ha en pute som kan kanskje få en til å ta ting med ro :)
Tror jeg må ta inn begge :)


Og for den heldige som har et SY rom eller
Hobby rom så er denne trådholderen litt artig :)




Kunne også vært fint å hatt et slikt SYbord..
til å sette symaskinen oppå...
med en liten skuffe til sneller, saks og 
annet utstyr til symaskinen...
DET er bestillingsvare om noen er interessert..
Pris på det er ca 2100,-




Er å finne i ved siden av eller i nærheten av butikken tirsdag og onsdag
 på dagtid frem til kl 15, med kun avbrudd innom posten en tur....rundt kl 14 :)
Torsdag som vanlig fra 15 til 19
Velkommen innom :)














Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)