onsdag 25. mai 2011

Har du planer om å pusse opp?


IDAG da jeg hadde litt for mye å gjøre, ringte det på døren og jeg fikk en pakke levert på døren :)Jeg hadde helt glemt det og skjønte ikke hva jeg hadde bestillt denne gangen.... MEN overraskelsen ble stor da jeg pakket opp esken!! Og den Ene Bibelen etter den andre dukket opp !!!



Flere tapetbøker med Eijffinger tapeter!!! og jeg ble veldig overrasket over så mye fint det er å få i eijffinger tapet.


Polkadotter i alle mulige farger!!! Fikk meg til å tenke på Emmeline Polkadott DEnne hadde sikkert hun likt !!


Og alle mulige mønstre var å finne i disse store permene med tapetprøver som  f.eks denne tapeten som ser ut som et broderi !!


Bildene er tatt av tapetbøkerne så de er ikke så god kvalitet men trykk på bildene så kommer de opp litt større, så det blir lettere å se :) Jeg må sette meg ned nå...helst nå med en gang og studere katalogene og se på hva jeg skal bestille inn. Men om det er noen som har lyst til å LÅNE disse bøkerne så er det bare å ta kontakt!!
Skal være så behjelpelig som mulig og det skal lønne seg å ta turen hit til Midsund for å se på Eijffinger tapeter


De er MYE finere i virkeligheten så jeg føler at samme hvordan jeg prøvde å ta bilde, så kom det ikke så godt frem på bildet som det gjorde ved å se i tapetbøkerne :))



Og IKKE alle tapeter fra Pip Studio er i sterke farger. Veldig flott å ha på barnerom, både til gutter og jenter. I lyse blått hadde de også polkadottene og den broderte tapeten....og selvfølgelig den gjennkjennelige fugletapeten i mønsteret Early Bird.



Selv ble en av mine favoritter den under her som ser ut som en vegg av panel med bilde av et bord og en vegghylle med forskjellig pynt på. Denne var virkelig fin og hadde så fine detaljer. Og litt artig at det ser så ekte ut det bordet og den vegghylla som er avbildet på tapeten.



Og helt garantert er det ihvertfall at Pip tapeten passer inn på et jenterom!!! Så mange fine tapeter i LYS ROSA farge som helt sikkert vil falle i smak hos både små og store frøkener.




En tapet hadde blonde effekter og den var også veldig fin!!


Og de tapetene gikk i lys rosa, lys blå og lys grå-toner




Bildet under her kommer heller ikke godt nok frem, må nesten se tapetboka fremfor seg så alle detaljene kommer frem....men denne tapeten var også litt tøff med mange små bilder "foto" ,postkort og andre små lapper ligger tett i tett. Blir nok veldig tøfft å ha èn vegg med en slik type tapet og resten av rommet i en mer rolig ensfarget tapet.



Her er "nærbilde" av en liten del av tapeten....



Disse tapetene her er det veldig stilig å bruke til å tapetisere bokskap eller andre skap som du begynner å bli lei av og som du kunne tenke deg å freshe opp litt :) Da vil du ihvertfall få et skap som ingen andre har og vil bare være ditt eget unike skap:)) Da hadde jeg valgt en helt annen tapet enn de vanlige mønstrene som går igjen...for å være sikker på at du får noe eget over skapet når du først skal legge arbeid og penger i det :))








Selv kan jeg mane opp og om i mente om Pip studio!!! er omtrent helfrelst på det merket!!! men jeg fikk noen andre tapetbøker også og de imponerte meg like mye de også :))
Fuglemønster er og har vært en liten trend og den trenden ser ut til å fortsette.



Så mye lekkert!! i mange forskjellige farger.



Jeg håper mange som går med en liten plan om å pusse opp vil ta turen innom Fru Rosas Landhandel på Midsund og jeg kommer etterhvert til å legge ut forskjellige eijffinger tapeter inne på nettbutikken. Må bare tenke ut litt først på hva jeg kan ha inne på lager om noen skulle impulsivt finne på å tapetisere et skap eller en vegg, men kommer i hovedsak til å gjøre dette som bestillingsvarer slik at en bestiller etter hvor mye en må ha og det vil ikke ta mer enn èn uke før det blir levert hit til Fru Rosas.



Hva med å ha en slik tapet på et lite rom som du ikke vet hva du skal møblere med? Kanskje på endeveggen på gjesterommet eller på kontoret? Lampen og stolen er ikke med på tapeten så litt artig at kommoden og alle de andre detaljene er tegnet på tapeten i "normal" størrelse som passer inn på et rom.




Og den siste tapet permen var av 3D bilder av både natur og landskap, sportsbilder som dette under her og fra forskjellige steder som i en kjent by eller bygninger.



Og for de som skal bygge hus og må ofre litt og kanskje må se langt etter en spennende utenlandsreise, så vil en kanskje kunne trøste seg litt med å ha et veggbilde av et sted man kunne tenke seg å reise til, som f.eks Rio de Janeiro. Jeg har vært i Brasil men ikke i Rio, så kanskje jeg må ha en "trøste" vegg i nyhuset vårt siden vi nå ikke kommer til å få oppleve flere turer til Mexico, Haiti osv før vi blir pensjonister....og når den tid kommer.....da står vi sikkert på venteliste for hofteoperasjon på begge sider, pluss har fått antydning til demens men vil ikke innrømme det........ så en utenlandstur vil nok være langt opp og frem heretter....men man kan vel ikke få både pose og sekk?....Så da er kanskje et veggbilde en kan glede seg over en liten trøst alikevel? eller kanskje bilde av en flott sandstrand ?



Uten tvil....MYE fine eijffinger tapeter å velge imellom!!. Så jeg oppfordrer alle som skal pusse opp eller bygge nytt om å komme innom Fru Rosas Landhandel og låne med seg en tapetbok eller to. Har 4 forskjellige og den 5 er på vei :)) Mye fint!! Det kan jeg love deg!!


Om du vil se mer så gå inn på eijffinger og klikk deg inn og se på alle de fine tapetene de har!! Og så ta turen innom meg eller mail meg på post@frurosaslandhandel om du vil låne en tapetbok :)






1 kommentar:

  1. Ååå,så mange fine tapeter!
    Går å drøyme om ein Piptapet på kjøkkenet mitt :)
    Har til og med vore å fått meg nokre prøver,men no veit eg kor eg skal bestille den når eg først har bestemt meg! Lurer på om eg heller mot Pip med fuglar, enten lys turkis eller i creme i botnen :)
    Stå på vennen!!
    Stor klem frå ho Silje!

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)