lørdag 21. mai 2011

På ønskelisten....pluss varer som kommer neste uke :)



DET er så mye fint å velge imellom om en kunne ha vunnet i lotto. Må innrømme at det sliter litt å drive med butikk og så har jeg så lyst på så mye men har ikke råd :( Men må få ha lov å ha noe å drømme om og nå er det denne tøffe benken jeg kunne ha tenkt meg. Tenk å hatt den i en vinterhage eller lysthus !!! Men det har jeg heller ikke så da må jeg bare drømme videre :) Puta hører med og prisen på denne herligheten ligger på 6200,-






Og denne sofaen her har jeg også veldig lyst på !! Denne stolen/sofaen er å finne hos flere leverandører og jeg ble så overrasket over at en av mine hadde den inne :) Og veldig glad ble jeg for det!!! Målene på sofaen er 132 x 79 x 111cm KJEMPEFIN!!!!!! Tenk å sitte i en slik sofa med laptopen på fanget og kose meg med et stort glass med pepsi max og litt for mye snop og sjokolade :)


Og beina fint plassert på en pall som hører til sofaen :) DET hadde vært noe å hatt det!!



Satser på at lottorekka snart slår til så det kan bli mulig å handle litt :)
Neste uke skal det forhåpentligvis rammle inn mange varer igjen og de som har reservert skal få beskjed en av de nærmeste dagene om betaling Fint å ha alt klart så jeg bare kan sende med en gang det kommer inn hit. Lager plassen har bare blitt mindre og mindre så det er godt med en gang jeg får sendt unna litt :)




Om jeg skulle glemme noen av dere som har reservert så ta kontakt på mail post@frurosaslandhandel.no om du er i tvil på om du vil få den nå eller ikke. Denne lysekrona under her bestillte jeg inn i oktober....helt utrolig at nå blir den sendt hit på mandag.... :) En rimelig lysekrone kun 1200,-


Klokkene som så mange har ventet på kommer også iløpet av neste uke!! Lurt å resververe for disse kommer til å gå fort ut....har bare 3 igjen av den brune og hvite og 4 stk av den Louvre klokken som ikke er solgt allerede....



En annen ting jeg gleder meg til er å få tilsendt flere tapetbøker fra Pip studio og noen permer med prøver av tøffe veggbilder. Det har blitt en trend å tapetisere en vegg med store bilder av landskap, by og land, strender eller undervannsbilder. Eller kanskje bilde av et stort tre eller lyktestolpe? Veldig mange forskjellige og veldig tøffe!!

 Når jeg har fått inn tapetprøvene så kommer jeg til å bestille noen kartonger med ruller så jeg har liggende om noen skulle finne på IMPULSIVT å tapetisere inni et bokskap eller en vegg. Håper mange vil komme innom og låne med seg bøkerne om de skal pusse opp eller skal bygge selv.



Det må da være tøfft å ha noe på veggen hjemme som ikke alle andre har? I molde og omegn så er det bare en butikk til som selger disse eiffinger tapetene så jeg håper flere får lyst til å finne på noe nytt hjemme :)) ( men flere butikker i Ålesund som selger de da) Lover å komme med gode priser også :)


Gleder meg enormt til å få en større butikk!!! Håper flere tar turen innom da :))
Men er så glad for de kundene jeg har. Tusen takk :))

Nå skal jeg ta lørdagskveld og drømme om en mørke blå stilig sofa


God lørdagskveld alle sammen og finn på masse sprell !!









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)