lørdag 7. mai 2011

Nye fine gardiner og en ny klokke.....

Har ikke fått tid til å ta bilder av disse linfargede liftgardinene før. Har en liste over "må gjøre" ting men den blir ikke akkurat mindre..... men det kommer bare mer og mer på listen over ting jeg burde ha gjort. Noen som kjenner seg igjen ?




Jeg har begynt å jobbe i jobben min som jeg har hatt permisjon fra i Brattvågen og det å kombinere åpningstider i butikken og en annen jobb er ikke enkelt. Har bestemt meg for å bare ha EN dag åpent i uken, for det er ikke så mange som kommer innom og da vet alle sammen at det er torsdag jeg har åpent og så kan alle ta kontakt ellers om de har lyst på noe. Jeg er å treffe døgnet rundt på mob. 41573840.Åpningstiden på torsdag kan være som den er, altså fra 15 til 19. Men jeg skal sette inn en ny annonse i Øyavis så det kommer frem at det er tosdager jeg kommer til å holde åpent.



Har mange forskjellige stolputetrekk å velge imellom for øyeblikket. Disse her i linfarget har jeg ikke fått tid til å legge inn på nettbutikken men det kommer etterhvert :) De er min favoritt og jeg liker denne fargen veldig godt:) Har noen runde store puter i samme farge med monogram men de er det snart tomt for, men har også hvite runde puter med monogram. Synes det blir ekstra fint med runde puter i sofaen :)




Har noen få igjen av dette putetrekket i hvitt med rød stripe og grå "Notre Dame" skrift. Disse koster bare 110,- kr trekket. Har ikke rukket å få lagt de i nettbutikken heller :) Men send meg gjerne en mail til post@frurosaslandhandel.no om du ser noe du kunne tenke deg her på bloggen men som du ikke finne inne på nettbutikken......ELLER om det er noe du har lyst på som jeg ikke har inne men som du gjerne vil at jeg skal bestille:) Men da må du være helt sikker på at du vil ha det for det er ikke så kjekt å bestille inn vare og så blir det ikke til at kunden vil h det likevel ;)



 

Bordlampen i vinduskarmen har jeg endelig fått inn igjen på lager og koster 1398,- DEN har jeg lagt inn på nettbutikken sammen med vinduslampen med grå ledning. Den koster 499,- og er kjempefin!! Har veldig lyst på den selv også......veeeldig mye jeg har lyst på men får kjøpe meg det etterhvert som jeg har råd til det.  Bordlampen som jeg har i vinduet kjøpte jeg fra Nina i Paradiset i fjor vinter og er veldig fornøyd med den :) Den er kanskje dyr, men så er den verdt det også :)



Veldig fint med stoltrekk på stolene. Jeg er på utkikk etter BRUNE spisebordstoler og leter gjennom finn.no hver dag omtrent. Har et brunt spisebord fra SELVA men er dritlei av de brune skinnstolene. Så om noen har lyst på billige fint brukte "skinn" stoler til spisebord så er det bare å ta kontakt :) Vi har 8 stk....... For jeg vil nemlig ha "nye" brukte BRUNE spisebord stoler til spisebordet :)



Og da vil jeg gjerne bruke slike stoltrekk på de stolene jeg er ute etter :)
Jeg får bare lete videre til jeg finner noen jeg blir fornøyd med :)



Husker foresten ikke prisene på stoltrekkene og denne runde søte tyll puta, men det finner du inne på NYHETER og varegruppa TEKSTILER inne på nettbutikken http://www.frurosaslandhandel.no/




Og HER er ett av mine nyeste innkjøp :)
Har lenge vært på utkikk etter et tøft veggur og denne klokka her har jeg faktisk vært og bydd på inne på ebay men fikk den desverre ikke.....Men tro det eller ei......Jeg fant den i Vikingskipet på Hamar under vårmarkedet som var forrige helg :) Den fungerer ikke helt så det var nok grunnen til at jeg fikk den så billig men skal ta den med inn til urmaker så får jeg håpe at den kan fikses og fungere skikkelig:)



Veldig fornøyd egentlig :)




Ønsker ALLE sammen ei strålende flott helg !!!

Nye varer blir lagt inn på nettbutikken Fru Rosas Landhandel  hver dag så følg med :))






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)