fredag 26. august 2011

En tur innom Interiørmesa på Lillestrøm

Da har vi tilbragt hele dagen inne på Norges varemesse og har bare kost oss med å dulle rundt på alle leverandører. ( den setninga kunne nesten missforståest....)Mye fint å se men fortsatt veldig mye likt å finne. Hadde planer om å IKKE bestille noe idag men som vanlig så klarte jeg ikke å vente og la inn bestillinger hos mange :)



Var innom Green gate en liten tur også og fikk vite at Naomi PLUM leverest nå i september og de er allerede UTSOLGT på lager !! så mange butikker vil nok bli skuffet tenker jeg. Jeg GLEDER meg til det kommer inn på butikken min:))  Blir koslig med lilla caffelattekopper med hvite polkadotter :))


Green gate har som alltid en fin utstilling, men jeg er like overrasket hver gang jeg er innom standen at de som jobber der ikke bruker SOLBRILLER....for sterkere flomlys inne på en stand skal en lete lenge etter! Kommer til å ha med meg enrome solbriller neste gang jeg skal innom :) Eller kanskje en stor solhatt?  Ikke noe gøy å gå irundt den flotte standen og se ut som en halvblind tulling som myser med hele fjeset pga lyset. (les : på fint heter det ansikt).


Viser bilder av noe av tilfeldige leverandører jeg har vært innom idag og ikke nødvendigvis bilder av ting jeg har bestillt......kan kanskje bare vente med å vise hva som kommer inn.....helt til jeg VET at det kommer levert :)


Har vært innom to av mine leverandører idag og etterlyst varer som jeg bestillte på FORRIGE interiørmesse.........så ting tar tid over hele linja vistnok :)


Var innom de aller fleste som jeg skulle besøke iløpet av hele helga så vi har nok gått endel kilometer iløpet av dagen :)) Minner meg på at jeg skal ha på meg joggesko imorgen (les fredag)



Litt rart å gå og tenke på JUL og hva vi skal ta inn av JULEVARER når vi fortsatt bare er i august.....men får vel kanskje mer "julestemning" iløpet av helga :)) Kan bare tenke meg til at de leverandørene som BARE selger JULEVARER må være dritlei av jula når den først kommer.....og det virker som om butikkene begynner bare tidligere og tidligere med julevarer i butikken sin for hvert år. Ifjor fikk jeg julevarene relativt sent og det gjør meg egentlig ingen ting å vente litt og ikke begynne for tidlig.



Klokken oppe til venstre som jeg viste bilde av allerede i januar......ER på vei inn på lager nå i september.....sa de idag, så da får vi bare håpe det stemmer  :))


Har fått  NYE leverandører idag som THG med flere :) Gleder meg!! Og håper varene vil falle i smak :))



Nå kaller senga. Er rimelig klar i føttene ( unnskyld..."klar" betyr på dialekt at jeg er fole sliten)
Så nå skal det bli godt å hvile ut til en NY spennende dag på messa imorgen (les fredag)


*kommerplutseligtilbakemedflerebilderframessa*

Hilsen en litt sliten men GLAD Fru Rosa :))



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)