onsdag 24. august 2011

Nye puter, løpere og små duker......og så sannheten på hvorfor jeg ikke viser bilder fra huset :))

Fikk inn igjen denne RUNDE puten igår til kr 299,- pluss den i hvit.
Har både små brikker løpere og duker på 90x90 cm i samme serie.
Har lagt ut denne puten på nettet men det er ikke sikkert jeg får tid til å legge inn alt det andre
som står igjen. Ting tar nemlig tid  og kombinert med hus, 4 unger, 1 nordlending og 70% jobb i
nabokommunen så har jeg litt mye å henge fingrene i :)) Men jeg prøver så godt jeg kan å få det til . Det er bare å spørre om det er noe dere lurer på, så prøver jeg så godt jeg kan å hjelpe til.




Idag pakker vi koffertene og reiser nedover til Lillestrøm og til gave og injteriørmessen :)) Og jeg gleder meg til å få se høstens NYHETER :)) Har min bedre halvdel som reisefølge helt til lørdag, men da svikter han meg fremfor fotballen.....så typisk.... men skal vel klare å kose meg i lillestrøm alene frem til søndag :) Skal bo hos min venninne Silje :)) Og skal nok klare å overtale henne å bli med på messa en tur :) Rart at ingen av mine venninner ikke er  interesert i interiør....må da være en pest og en plage og ha meg som venn som er så "opptatt" av interiør :) Men alle har sine laster....og min er desverre min store lidenskap for hus, hjem og interiør :))

Bortsett fra å bare tenke på interiør og nettbutikken, så irriterer det meg grenseløst å bo så trangt og samtidig drive en nettbutikk :)) Her begynner det nemlig å gå på nervene å bo litt for trangt :))

Men liker du rot...har liten plass....så anbefalest det på det stekreste å starte opp :) Ryddig vil du nemlig aldri få det om du starter opp hjemmefra og bor i et lite hus med lite lagringsplass og atpåtil har en aupair....4 unger og en nordlending......:)


Så når jeg sier at jeg gleder meg til NYTT hus så er det bare brøkdelen av hva jeg føler :) Var på nippet å flytte fra kommunene bare vi fant et større hus, men så fikk vi kjøpe en tomt og så ble det til at vi bestemte oss for å bli værende her likevel og nå klarer jeg nesten ikke å vente :)
Bildene forklarer nok resten :)) Skrivepulten fikk MiniRosa til bursdagen sin.....kremt....men så fant Fru rosa på å ommøblere litt og tømte det grå skapet og flyttet det ut i butikkboden.....vel.....da fikk  vi plutselig frem noen pip esker som vi ikke helt vet hvor vi skal sette.....foreløpig.....de skal inn i garasjen da.....er plass til litt til der :)



Har planer om å ordne til yttergangen litt mer som en stue siden den er 25kvm ! En jentekrok med skrivepulten (uten esker) og skjenken Trianon med dukkehuset på....og så får vi inn en stilig sofa som guttegjengen kan sitte i når de spiller wii...Bildene får dere se neste uke når sofaen har kommet på plass og jeg har bært pip eskene inn i garasjen.......til min store overraskelse  så er spisestuebordet bare "litt"  rotete...MEN det er alltid fullt opp av ting og tang jeg jobber med....Nå er det pip tapet boka og noen varer som kom igår  som roter til bordet :)


Så derfor blir det sjelden at jeg viser bilder av et ryddig hjem for HER er det sjelden ryddig:)
Tenk så kjekt det skal bli når jeg får et STABBUR der jeg får inn ALLE varene og slipper å lagre varer inne hos oss...eller i garasjen!!.Da skal jeg ikke pakke en eneste pakke inne i huset vårt.....kun drive med det i stabburet og ingen bobleplastrull eller tomme pappesker skal få komme inn i Nyhuset :))



Å bo i et forholdsvis lite hus med tanke på at vi bor 3 voksne og 4 barn her......og driver med NETTBUTIKK og har et stort varelager :))så hjelper det VELDIG på å ha 2 stk viltre rotete  TVILLINGER i hus :) Igår klarte nemlig Mr MiniMacho å velte pannekaerøra på gulvet.....bare litt av røra traff den skyldinge.....resten rant nedover kjøkkeninnredningen og på gulvet.....Så sånn går no dagan her i huset. Vi har liten tid til å kjede oss, for her går det i ETT døgnet rundt :)

Nå må jeg komme meg avsted...skal både på posten og pakke til vi skal reise. Minner på at jeg ikke får sendt varer denne uka og men de som legger inn en ordre fra idag av får en ekstra fin gave av meg når jeg får sendt pakkene på mandag. Og de som bestiller for 1000,- eller mer får fri porto ( ikke møbelbestillinger)
Dette gjelder frem til søndag!





2 kommentarer:

  1. Ha Ha:D utruleg nydeleg bildet, alle faktisk..
    Skjønne born du har;) Takk for titten:)

    SvarSlett
  2. Hei Anne Elin :)
    Skjønner godt din frustrasjon ang huset, virker ikke som det går ann å komme ajour her i gården heller gitt, får ta det når barna er blitt store tenker jeg :))
    Masse fine duker og puter du har fått inn, skal ta en tur innom butikken din også nå :)

    Ønsker deg en fin morgendag
    Klem Mette :))

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)