mandag 22. mars 2010

Hjelp til selvhjelp....

Denne her vurderes sterkt å få plass i håndveska til Fru Rosa....Nemlig STARTKABLER.....Jeg har klart å tømt våre to BILER tom for batteri på kort tid...Bil nr 1 på fredag og bil nr 2 idag....Trenger ikke fortelle hvordan....Men flaks i uflaks...begge gangene skjedde det UTENFOR vår "gedigne" garasje....hadde det skjedd inne i garasjen, så hadde vi ikke klart å finne en TYNN nok person til å presse seg inn, for så å få opp panseret....Fru Rosa hadde ihvertfall klart å kilt seg fast.....og det hadde da vært litt unødvendig.....


Litt unødvendig å kjøre to biler tom for strøm også, men det er sånt som kan skje...med meg.....

2 kommentarer:

  1. Så kule startkabler :) jeg har en råååsa blingbling hammer som mannen min bare lo av helt til den danket ut hans store stygge hammer en gang han trengte en liten hammer ;)

    :) Ann K

    SvarSlett
  2. Hehe...jeg har faktisk vurdert å gå til innkjøp av et ROSA verktøyskrin med både hammer, skrujern, måleband og div i rosa, for at det skal få ligge i fred:) Ser ikke for meg at Mr Fisherman tør å bruke en rosa hammer eller skrujern med blomstrer på:))

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)