onsdag 24. mars 2010

Minner dere på "overaskelsen" min

Jeg har kjøpt en liten gave til noen av dere . Det er et sinkhus:))
Vil ikke si om det er stort eller lite:))Men fint er det:))

Linken på give-awayen finner dere øverst på høyre side på bloggen



Hver kveld så sitter jeg og tenker at jeg ikke skal skrive mer på bloggen, men så er det litt artig også:))
Ikke minst positivt for meg at jeg har blitt ivrigere på å rydde:)) og bare derfor burde jeg kanskje fortsette med bloggingen:))og så har jeg fått en ny blogg favoritt:)) Sjuskelines blogg
En artig blogg som jeg blir i godt humør av å lese:)) og så er hun like flink i å ta bilder som meg:)) og har god humor:)



Mr Fisherman har kommet hjem og han blir omtrent overfalt av oppgaver som jeg har skrevet ned på ei LANG liste over ting jeg trenger hjelp til når han kommer hjem;)
Irriterende MYE som blir ødelagt eller ikke virker når han er ute på sjøen!!!! Skal nesten bli artig å se nå tørketrommelen stopper igjen....blir vel DAGEN etter at han har reist ut igjen.....

Ellers så må jeg nesten fortelle om gårsdagens ferjetur.....vi var i byen for å hente vår suverene bil....så når vi skal hjem så er MR fisherman så høfflig at jeg får kjøre den suverene bilen, mens han kjører på den bilen vi hadde lånt.....tvillingene var med og jeg går da og setter meg i baksete for å trøste dem...mr fisherman og bilen hans sto helt fremst i køen, mens jeg stod midt i.....

Så da skjer det IGJEN det som har skjedd før og som jeg ALDRI klarer å huske på....ferjen legger til kai....jeg hører bilene starte og jeg tenker at NÅ kan jeg gå ut av bilen og sette meg i førersetet og kjøre på land....

MEN neida....Jeg får ikke opp bildøra!!!!!! fb....BARNESIKRING!!! jeg ser bilene kjøre på land og der sitter jeg innelåst i baksetet sammen med tvinselusa.....ser meg febrilsk bak, for å få kontakt med bilføreren bak meg....men med min febrilske vinking, så tror han at jeg vinker til han for å få han til å svinge forbi meg og kjøre på land....



Flaks for meg så hadde jeg tlf nr til han som stod bak meg og idet han liksom tror at min febrilske vinking var for å få han til å kjøre forbi så hadde jeg i mellomtiden presset meg og omtrent kilt meg fast mellom taket og førersete for å rekke tak i MOLBILEN min for å ringe han så han kunne stoppe og hjelpe meg ut:)))

Men han tar ikke mobilen, før han er helt fremme med ferjemannen og da sa han ifra til han at jeg satt fast i BAKSETET på bilen....

Mutters alene stod bilen min igjen på ferja....mens ferjemannen kommer sakte glisende og tuslende imot oss.... Glad jeg kan bidra med komiske innslag i en sikkert ellers så kjedelig ferjedag:))

Kan kanskje fortelle at mandagens ferjetur endte med strømløs bil idet frua skulle til å kjøre på land...og bilene bak måtte kjøre forbi, for jeg måtte få hjelp fra ferjemannskapet for å få start på bilen igjen....Det er Frua si på tur ja;)
Så siden jeg har klart å lage slik "oppstandelse" på ferja TO dager på rad, så har jeg idag bestemt meg for å holde meg hjemme, mens Mr Fisherman dro til byen....Jeg hadde sikkert klart å lage noe "action" idag også:)) Så da er det tryggest å holde seg hjemme:)

Husk på give awayen min nå da:) Trekning nå på fredag;)


klem fra vimsedotten

7 kommentarer:

  1. Herreminhatt kor festlig!!
    Syns ej ser den nåkke fortvila vimselusa fektande i baksetet! Syns du skal ha ein stor bukett med roser for dei artige historiene!! Du e knall!
    Klem frå o Silje

    SvarSlett
  2. Takk Silje:)) Det e no du som e knall;))

    SvarSlett
  3. Hehe...
    Med sånne passasjerer som deg, kan jo jobben på ferga bli ganske spennende den!
    Underholdende i det minste! ;)

    SvarSlett
  4. Hahaha...
    Det må jo være en fryd og ha deg ombord ;)

    SvarSlett
  5. Ha ha !:) Jeg lo godt nå når jeg leste om ferjeturen!! :) Det er så syyykt flaut også så innmari typisk!:) he he :)

    SvarSlett
  6. Hihi.... steik ka ej flira når ej las ta blogg innlegget her!

    Syns ej ser dej på fergekaia ja ;)

    SvarSlett
  7. Det skjedde på fergå;)....og ja det har skjedd med meg før også;) på ferja da også, lærer aldri;))men altså...det kunne ha skjedd rett utenfor huset mitt her og da hadde jeg måtte sittet i bilen kanskje hele dagen...før jeg kom meg ut;))..ikke så mange som kommer nedom meg hehe...og om noen hadde gått forbi så hadde de vel bare trodd at jeg vinket til dem:)) men...skulle nok i panikk klart å skvise meg i framsetet så jeg fikk opp døra;)

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)