tirsdag 1. juni 2010

Bursdagsfeiring og på ønskelisten til lekehytta:))



Her går dagene i ett....Føler at vi ikke får gjort det vi skulle ha gjort, men tiden bare fyker av gårde....Har et lite mål om å bli helt ferdig med LEKEHYTTA til minirosa i sommer...få malet den både innvendig og utvendig....og få tak i mer SOMMERblomster :)) Tror det er første året mens vi har bodd her at jeg har fått tak i så LITE blomster og nå har vi kommet til juni måned:))




Kunne ha tenkt meg flere blomsterkasser i SINK :)) Kanskje ha jordbærplanter i dem? Favoritt blomsteren min i verandakasser er faktisk Petunia, den som henger og blir så stor og fyldig iløpet av sommeren:))





Imorgen braker det løst her etter skoletid med bursdagsfeiring av 7 årsdagen til storebror:)) Det kommer ca 20 unger:)) så her håper vi på at værgudene holder på sola og oppholdsvær:)) Skal bli meg noen travle timer:)) men artig også:)) Spisebordet er trekt ut og får plass til 17 unger og så får minirosa og småjentene som kommer sitte på et eget bord:))




Ikveld har jeg vært ute og ryddet i lekehytta så kanskje minirosa og søskenbarna hennes vil leke der i morgen mens de større ungene styrer på:))
Lekehytta har fungert som en slags bod i vinter med oppbevaring av solmøblene våre og div. Men nå er det tømt for krimskramset vårt og nå er det bare minirosas møbler og div dukkeleker som står der...Jeg kunne gjerne ha tenkt meg en liten mini slagbenk fra frk.mage.dk ( for et HERLIG navn på en nettbutikk:)  eller dette fine speilet fra skovly:))







Denne serien med GUSTAVIANSKE barnemøbler fra epok står også høyt oppe på ønskelisten:)) Trykk HER om du vil se mer...Men før jeg finner på å få tak i møbler så får jeg finne ut hvilken farge vi skal ha på veggene innvendig...Blir enten ROSA eller blågrønn:)) Vi må bare bli enig først:)

Synes det er så fint med utskjæringer, så planen er å få Mr Fisherman til å lage slike:


Nei nå må jeg se å få gjort noe her:))

kommer plutselig tilbake;))

5 kommentarer:

  1. gratulerer så mye med dagen til storebror :) Blir nok kosleig med så mange barn i selskap :)

    Og så mange fine bilder av flotte ting, det kommer nok til å bli ei nydelige lekestue hos dere :)

    klem

    SvarSlett
  2. Grattis med 7 åringen! :)

    Lekestua blir nok nydelig! :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med storebror:)
    Tenker det blir nydelig i lekestua.
    klem fra marilyn

    SvarSlett
  4. Håpe KJ hadde ein super dag i går!!Tenk,så stor allereie!!

    SvarSlett
  5. Takk takk :))) Ja tenk at han allerede har blitt 7 år og ferdig med første klasse:)) Snart konfirmant:))

    Håper lekehytta blir bra ja:)) Får se å begynne snart med malingen innvendig:))

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)