torsdag 3. juni 2010

Bursdagsfest igår & Grand Prix fest idag:))

Igår braket det løst her da det kom 20 unger på bursdagsfeiring...pluss mine 4 så ble det en VILL og BRÅKETE fest her;)) Storebror ville invitere hele klassen sin  og de er 15 stk...tror jeg:)) så siden det kom JENTER hit også, så ble Fru Rosa GLAD for da kunne jeg få bruke MELANIM koppene og asjettene fra GREEN GATE. Perfekt å bruke det til bursdager siden de tåler en STØYT eller to;) O.E. Strande i MOLDE solgte dem med 20% rabatt her en dag og da er jeg ikke vanskelig å ha med å gjøre;))  SALG liker vi:))Men når det ble så stort selskap så kjøpte jeg inn papptallerkener til guttene....eller...jeg måtte nok ha kjøpt de uansett for det hadde vel ikke blitt så populært for storebror om jeg dekte bursdagsbordet med ROSA blomstrete tallekener:))




Må bare SKRYTE litt av Mr Fisheman...han er jammen FLINK:)) På sparket igår så fikk han spørsmål fra en av ungene ( etter flere leker ) om vi ikke skulle ha SKATTEJAKT...og snill som han er så gikk han inn og tegnet et kart og fikk gjemt "skatten" ....jeg med mine tegne ferdigheter hadde nok tegnet så stygt at ungene aldri hadde funnet ut hvor skatten var gjemt:)) Men han fiksa det lett:))


Dagen idag har bare gått i å sulle bort dagen med å gå litt for mange ganger inn i kjøleskapet og forsyne meg med kake og pastasalat....Været ute har trøstet meg med at jeg kommer ikke til å presse meg inni noen bikini i år heller.....ifjor var jeg jo tvillinggravid og hadde ENORM mage....I år...er magen så SLAPP at jeg kan bauske (det betyr å skryte)  og si at jeg har kjøpt meg ny bikinitruse, selv om jeg ikke har gjort det.... for den kommer ikke til å vises under der alikevel;))...



Ble selvfølgelig noen kaker på meg ikveld også når vi var på GRAND PRIX festen på skolen til storebror..må bare SKRYTE litt av HAN og alle de andre elevene...og ikke minst de som stod bak hele opplegget. De er så flinke og jeg er bare SÅÅÅ glad for at gutten min går på den skolen:)) Litt stolt er jeg også for han var den eneste førsteklassingen som sang solo....selv om tassen vår valgte to vanskelige låter, så ble det ikke så lett for han å synge:)) men STOLT er jeg av gutten min for det:)) 
 ( Han sang "In my dreams" og Hard Rock Hallelujah)



Nu må jeg ta kvelden....Imorgen har jeg ingen planer...og det er faktisk GODT :)))









2 kommentarer:

  1. Hva? 6 år og så sang han to sanger alene? På engelsk??
    Jeg er imponert! :D Du må være super stolt!
    Herlige bilder!
    Farger gjør meg glad - og jeg har såvidt begynt å tatt inn noen farger i stuen..
    Det gjør seg det altså!

    Ønsker deg en super helg!

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei:)
    Så flink en gutt du har da:)

    Tusen takk for gaven...skal straks blogge om den nå:)Kjempe koselig:)

    Nyt dagen:)

    Klem Ea

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)