onsdag 9. juni 2010

Kaffekos på verandaen:)


I dag sette jeg meg ned på verandaen og koste meg
med det nyeste Lev landlig bladet:))
Fyllte opp PIP muggen med melk ( bare MÅ ha melk i kaffen)
og brukte like gjerne TE- kannen til kaffe:))




Jeg begynte å tenke på hvorfor
jeg  kjøpte den Te- kanna egentlig?
Drikker jeg te da?
Nei faktisk ikke....
men Te-kanne ja...den måtte jeg ha:))
 MEN den er bare såååååå fiiiiiin,
 så derfor så brukte jeg den til kaffe idag
litt for LETTE på "samvittigheten" ;)
og for å ha en god grunn til å bruke den;))
Jeg burde kanskje bli flinkere i å drikke te:))





Egentlig litt rart hvor mye vi kjøper og kjøper...
men så kunne vi helt sikkert klart oss uten det ;))
men det blir nok LENGE
 til Fru Rosa kommer til å bli så fornuftig at hun IKKE
kjøper seg noe hun egentlig ikke trenger :))


Men kanskje plutselig en dag så har dilla
på det ene eller det andre gitt seg?
nei...lite sannsynlig:)
 Men det er lov å håpe:))
....men før den tid
så kommer jeg nok til å ha fått i hus
 et par te-og kaffe-kanner til...
og ikke minst kaffekopper:))
, duker, LYSEstaker...og alt anna stæsj;))



Var innom Nina i Paradiset igår
 og fikk denne søte ROSA duken med henne:))
Kjøpte litt for mye da også:))
Dill og dall som jeg har så MYE bruk for:))
Men heller leve på knekkebrød og vann,
enn å la være å kjøpe
noe så ufornuftig som noen
 nyyyydelige hatteesker:))
Og hva skal nå egentlig Fru Rosa
med de fine hatteeskene?


( Måtte bare legge med dette bildet av tvinselusa sammen med Opus på verandaen idag. Like fin som mora ja:))



Skikkelig teit spørsmål:))
Hun skal selvfølgelig se på dem hver gang hun går forbi
og Nyyyyte synet:))
Skal nok alltids finne noe jeg kan putte oppi dem:))





Og så MÅ jeg innom Åhlens snart:))
 Der har de nemlig disse fine kaffekoppene
og Jeg har da ikke nok kopper nei;))
Har alltids plass til noen til:))

Og  stilige støvler
skulle jeg gjerne ha
hatt når jeg er ute i hagen:))




Nå har jeg endelig fått hengt opp
ei hylle ute på verandaen 
med knektene jeg kjøpte hos Nina i vinter:))
                                                  Har "bare" 6 knekter til jeg kan bruke:))
Blir helt sikkert ei hylle eller to i lekehytta;)
Vi får se:))




Imorgen eller kanskje neste dag
skal jeg komme med en liten give away;))

Så følg med;))











4 kommentarer:

  1. Ikke greit med denne kjøpeysta :) merkelig fenomen i grunn, vi bare handler og handler uansett hvor lite bruk vi har for det :)

    I perioder kjenner jeg at jeg må ta meg sammen (nå for tiden er det mer sparing igjen. hehe) men jeg skulle absolutt hatt ei tekanne da, for her er det stadig gjester innom som drikker te og da er det vann fra stygge vannkokeren og det står liksom ikke helt i stil til meg... hehe. nei, ikke lett det der!

    Søte barn som ser på pusen :) Her er stadig pusen offer for hardhendt kos ;)

    klem

    SvarSlett
  2. Åååå, vakre tekanna! Hvor er den kjøpt? *ønskeønske*

    Så store tvillingene har blitt! <3

    P.s har en liten oppmerksomhet til deg i bloggen min. :)

    SvarSlett
  3. Å så herlige bilder!
    Og nydelig tekanne!
    Klart at du måtte kjøpe den! ;)

    SvarSlett
  4. HERLIG INNLEGG!! Kjenner meg bare så godt igjen.
    PIP er bare så vakkert. Har havnet på min ønskeliste også (dvs. MÅ-ha-liste)

    Mannen får feriepenger snart, så jeg tenkte han kanskje ville låne meg kortet... Blafre blafre.. Men tror kanskje ikke han lenger faller for blafre-med-øyenvippene-trikset ;)

    Både muggen og te-kanne er supernydelig -med eller uten te :)

    Nyt en deilig dag...


    Tove

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)