søndag 6. juni 2010

Takk for tips :))))


Igår ble det ingen blogging på meg,
for jeg holdt på å styra hele dagen med å få
ryddet og vasket i huset
og så halverte vi rommet til minirosa
 med leker og bærte det ned og fyllte opp lekehytta... 
Og så styra jeg litt for mye med steinene
rundt det nye blomsterbeddet vårt,
så jeg ble helt støl i hendene etter tunge løft...

Men vil takke for tips om stauder til å ha i blomsterbeddet,
 for jeg fant nemlig ut noen typer jeg vil ha:)))
og ironisk nok, så har jeg gjort beddet enda LITT større,
men det får jeg vise bilder av imorgen eller en annen dag:))



Disse bast stolene er jeg så glad for at vi kjøpte:)))
 Så selv om JUNI måned ikke har vært så VARM hittil,
så har jeg rukket å sitte nede på solplassen og koset meg med den fine utsikten vi har:)))


Har ommøblert litt
og flyttet tremøblene ned under paviljongen....
litt for å verne de mot regn  
og spisegruppa fra slettvold
har vi plassert oppe på verandaen ved huset


Hammocken er mest POPULÆR blandt ungene:)))
 De synes det er så artig å sitte der og gynge frem og tilbake
 med mest mulig fart
mens jeg roper og kauker om at det
 ikke er noen lekeapparat:))



I  Vinter trodde jeg at frosten hadde tatt knekken
 på Rhododendroen min som jeg har hatt stående i denne stampen i noen år
......MEN den har blomstret selv om den ble brun og jeg trodde den var bare å kaste
NÅ tror jeg at jeg skal flytte den så den får bedre og mer jord
til neste vinter, så kan det kanskje hende at den vil klare seg....
men kan neppe tro at bladene vil bli grønne igjen? 
Skal jeg klippe den ned kanskje? 
Noen som kan dette?


Nå må jeg se å få gjort noe....


3 kommentarer:

  1. Ååå, så koselig det var her hos deg. Utrolig fine kurvstoler! Er det lov å spørre hvor de kjøpes, eller hvem produsenten er om du vet det??Ha en deilig søndag.

    SvarSlett
  2. For en utrolig fin hage ot terasse du har. :) For ikke å snakke om utsikten.

    SvarSlett
  3. Kjempekoselig! Jeg skulle også gjerne visst hvor hammocken og liggestolene kommer fra....?

    Hilsen Eva

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)