lørdag 19. juni 2010

Skal det være en smoothies...Mormor?





Tenk at vi er i slutten av juni
og været ute minner oss om at vi er langt utpå høsten:(
da er det bare å gjøre så godt vi kan
og kose oss inne..


Idag har vi ikke rukket å gjort så mye,
selv om vi er tidlig oppe alle man..
Jeg har blitt oppgradert til mormor :))
idag når minirosa ville leke mor, far og barn...
Hvem skal du være da?
spurte jeg Minirosa...
"jeg skal være storesøstra vel"
fikk jeg til svar.


Men hvem skal være mora da? spurte jeg
med et lite håp  om at kanskje
jeg kunne bli oppgradert enda en gang:))



Men vi er ikke mer enn to damer her...
svarte minirosa kjapt..
Men Mr Fisherman
fikk spørsmål om å være Far..
hm...nesten litt urettferdig:))




Men om Fru Rosa må være
oldemor eller mormor..
så svever Fru Rosa fortsatt
oppe på en rosa sky
etter at hun igår ble en av
 finalistene i Nib sin konkurranse:))
Noe så uventet
og overraskende:))


Så det måtte feirest:))
Og da  med en rosa
jordbær og banan smoothies:))


En enkel og grei oppskrift
og ikke tilsatt sukker :))

Sunt og godt:))



Håper inderlig at været
blir bedre utover dagen
Nesten litt trist at været skal være
så lagt fra sol og
sommer..

Resten av dagen blir nok
også tilbrakt innendørs..
Har ikke andre planer enn
å hekle på
teppet til
Minirosa

Og kanskje få se litt
Prinsesse bryllupet
i Sverige:))

Ønsker alle sammen
ei strålende fin helg
med mest mulig
 solskinn:))
















4 kommentarer:

  1. Hei.Gratulerer med plass i finalen og takk for award. Skal ta tak i den så fort jeg får tid, men har bare 5 min her nå før baking og bursdag idag. Skal sette meg ned og virkelig blogge ikveld haha...ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Finalistplassen var VELFOTJENT!
    Men må være veldig gøy!!!!!!!!!!
    Du får nyte dagen inne med hekling, smoothie og familiekooos!
    Er ikke mye til utevær her heller! Hverken for folk, klesvaske eller andre ting;-)
    Ha en fin dag, KLemmer

    SvarSlett
  3. Hejsa det ser bare lækkert ud !!! God weekend Kram Betina-sommerhusstil.blogspot.com

    SvarSlett
  4. Nam nam, det så godt ut!!!
    Det ligger en liten ting inne hos meg hvis du vil ha;)
    Klem Gro-Beate

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)