mandag 21. juni 2010

Det begynner å nærme seg:))






Oldemorteppet mitt som jeg holder på å hekle til
Minirosa begynner så smått og nærme seg
halvveis:))




Teppet består av 10 forskjellige fargerike lapper
som til slutt skal bli et teppe på 120 cm x 160
Men siden jeg har tenkt at hun skal ha
 det som sengeteppe,
 så må jeg strikke minst 50 lapper til;)



Men det skal gå fort:))
Håper jeg:))




Idag f.eks så skulle jeg egentlig ha vært på babytreff
Men tro det eller ei...
Med èn gang Mr Fisherman går ut døra...
han er nemlig på kurs...
så blir såklart minirosa syk...
Så nå sitter hun småkvalm oppi sofaen
og drikker cola
Mens jeg er småsur fordi jeg ikke
kommer meg på treff:(




Så da får jeg bare finne frem
heklepinnen og ta fatt på siste halvdel:))
Og satse på at Minirosa blir fort frisk igjen..
Nå nærmer det seg også visning på nabohuset som
er  til salgs:)) Og jeg er så spent på
hvem som er den heldige som får det:))

Huset er stort..
Har "bare" 6 soverom og
3 bad pluss et gjestetoalett...
Men alikevell så har
folket her bestemt seg for at huset er
lite....sånn er det når en tror en vet alt....
eller tror på alt det andre sier;)

Jeg kunne faktisk ha tenkt meg det huset selv;)
Men Mr Fishermnan orker ikke 
mer oppussing:))
( vi har jo akkurat pusset opp her) 


Så da er det bare å glede seg
til vi får hilse på våre nye naboer:))



Ønsker alle en kvalmfri dag:))











8 kommentarer:

  1. Huff syke barn er ikke noe å stå etter akkurat...Ønsker henne god bedring:) Det som kommer fort, går fort sier dem;)

    Ha en fin dag:)

    Klem Ea

    SvarSlett
  2. Nydelige de bestemorsrutene du lager, herlig e farger... blir nok rålekkert når det er ferdig:)

    Gratulerer så masse som vinner av stilleben konkuransen!!! Så gøy!

    God bedring til lillemor...

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Så herlig og friskt det teppe kommer til å bli. Lappene er jo dekorative i seg selv, der de ligger i små hauger. :) Håper lillerosa blir frisk på et blunk. :)

    SvarSlett
  4. Grattis så mye som vinner av konkuransen....
    Blir nydelige tepper du hekler....
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  5. Har ikke fått gratulert deg enda vennen:):) Er jo helt fantastisk at du vant!:D Du hadde min stemme allerede før du kom blant de ti beste:) Var utrolig fint bidrag, flinke snuppa!!:D
    Gleder meg til masse inspirasjon fra deg framover:)

    Tusen takk for fine ord inne hos meg idag:) Blir helt rørt jeg. Føler meg ikke akkurat så positiv til tider...men godt du syns det:P

    Ønsker deg en deilig dag i sola:)

    Klemmer

    SvarSlett
  6. Nyydelig hekleruter forresten:)
    Skulle ønske jeg kunne hekle også...sukk...

    SvarSlett
  7. Nydelig billedcolasj over heklede brikker- gleder meg til å se teppe ferdig montert.
    Og gratulere masse med seieren i Nib sin konkurranse- virkelig vel unt. og forøvrig en veldig hyggelig og inspirerende blogg å ta en titt innom:)

    SvarSlett
  8. Nydelige fargerike ruter!
    Herlig :)

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)