lørdag 12. juni 2010

Noe å se frem til:)


Nå har jeg klart å få tak i en haug med GAMLE vinduer:))
Og da kan et lite DRIVHUS bli en realitet:))
Et gammelt hus fra 1800 tallet har fått nye vindu
og Fru Rosa er herved eier av 10-15 eller kanskje flere
gamle fine vinduer med sprosser:))


Fullt brukbare:)) Da gjenstår det bare...
 å finne ei gammel stilig dør
Og IKKE minst...
 TID og STED:))
Hvor og NÅR...

Og for å ikke nevne om 
 Mr Fisherman som vil hjelpe meg;))

(Bildene er hentet fra det nyeste Lev Landlig)


Så da er det BARE å
Glede seg:))




Det ble bare et kort innlegg ikveld....'
Men ett lite TIPS...
Jeg var innom Rema 1000
og kom over
"look alike" tallerkenene til Green Gate:)
Bildet er en GG tallerken i melanim til kr 59,-
Men på Rema 1000 så hadde de
 noen "nesten" helt identiske
i  4pakkning til 20 kr!!
Det var ikke store forskjellen...så om noen
IKKE er så opptatt av merke, så var det MYE penger å
SPARE...
Så hadde det ikke vært for at jeg akkurat
har kjøpt meg disse GG tallerkenene så hadde
jeg kjøpt de på Rema.
De hadde både frokost og
middags tallerken..

Så artig at så mange vil være med på
min Give Away:))
Det er bare å melde seg på:))

Følger dere med på VM?
Hvem heier dere på? :))

Artig med VM, men det skal bli artig
når den er over også:))







4 kommentarer:

  1. Ohy.. Så gøy å lage ett slikt drivhus,det fikk jeg også lyst til, men så var det å få plass til det da..
    Blir gøy å se hvordan det blir hos deg etterhvert.
    Klem Anita

    SvarSlett
  2. Et slikt drivhus ønsker jeg meg også.
    Gleder meg til å se det ferdig.

    Klem fra meg.

    SvarSlett
  3. hehe Her fikk svigerfar hakeslepp for et par år siden, da vi skiftet ut vinduer. Vi kunne da ikke kaste dem! Vi kunne jo lage drivhus! ;) Nehei, sa vi da. Hva sier vi nå? :P Trøster meg med at det ikke hadde blitt noe fint med mange forskjellige 50-70-tallsvinduer. ;) Håper drivhuset ditt blir kjempefint! Gleder meg til å se bilder!

    SvarSlett
  4. Åååå, du er jammen heldig!
    Og så heldig som har ein slik handyman!!
    Kjempeklem!

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)