torsdag 11. november 2010

En liten titt i stua



Det er lenge siden jeg har tatt bilder av stua.
Og det kan veldig lett forklarest med
at jeg har ikke hatt tid til å rydde og dulle...Her går døgnet fort unna
og jeg er for det meste opptatt med  jobb...


Men nå fikk jeg foreviget opplevelsen med at
det faktisk var ryddig hos oss:)...et par timer...
Det morsomme med denne bloggingen
da jeg begynte i januar var akkurat dette
at bloggingen fikk meg mer motivert til å
rydde og ta bilder:)


Og liksom flytte på ting "ut av" bildet, for
så å sette det på plass igjen etterpå...
Vet ikke hvor mange ganger jeg liksom har satt opp et
stilleben og liksom vist at ja...sånn har vi det her:)
men så har jeg etter å ha tatt bildet....lagt tilbake alt rotet;)




Dette bildet er faktisk helt ferskt
Så alt rotet jeg fortalte om
som jeg hadde nedlesset på
bordet det har jeg nå flyttet vekk:)
Skulle faktisk bare ha vist bildet
av kommoden som står ved siden av..
nedlesset av kataloger og permer:)
Men ser at jeg burde så absolutt ha skjult
litt bedre den
ledningen....
Men har litt lyst å flytte den
lampa på soverommet...
så ha en unnskyldning for å
få ei ny lampe over spisebordet:)




Jeg tenkte faktisk på alle de flinke
interiørbloggerne da jeg tok dette bildet....
Ett eple liksom....
Ikke akkurat noe delikat og fristende
frukfat her i huset....
Sjelden at fatet er fullt...
Og det er ikke for at vi ikke kjøper frukt,
men tvert imot at her går
frukten unna i
ekspress fart:)




Under her er også et skjule rotet bilde:)
For hadde dere sett hele skrivepulten min så hadde
den ikke akkurat sett så ryddig ut:)
Gleder meg derfor stor til jeg får flyttet "kontoret"
mitt ut av stua:)





Nå er det natta her..
Har mye å gjøre imorgen...
må få satt inn den tøffe reolen fra JDL
og hengt opp noen tallerkenhyller i butkken...
Og bestillt varer...
Ja jeg gleder meg fraktisk til en dag med
kjedsomhet UTEN å
ha noe som helst å gjøre...
bare slappe av på sofaen og ikke
gjøre noe som helst...

DET hadde jeg
IKKE trodd jeg hadde kommet
til å savne:))







2 kommentarer:

  1. Heisan...
    Synes jo det ser veldig lovende og ryddig ut hos deg :)))
    Artig med det "ene" eplet på fatet hehe...
    Jeg har som regel frukten i kjøleskapet så du ser ikke noe lekkert fruktfat hos meg heller :)))
    Ha en fin dag.
    Klem

    SvarSlett
  2. Hyggelig å se, -men det første som slo meg da jeg så bildene var: hvordan klarer hun å ha det SÅ strøkent med 4 barn og butikk...!
    Så leste jeg teksten. ;)
    Er det LD-lysekrona??
    Bildene jeg skimter på ett av bildene ser bare SÅÅÅ flotte ut!

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)