søndag 14. november 2010

Ærsj....så mye rosa...

Nå er det ikke lenge igjen
til jul...
Og igår begynte jeg
 tenke på
at jeg vurderer å begynne
å samle på
rødt og rosa PIP STUDIO
deler til serviset...



For spesielt de stripete
røde og rosa koppene
og den RØDE skålen
passer fint til jul synes jeg:)



Så igår når jeg prøvde meg på
å sette det opp i tallerkenhylla for å ta bilder..
Så hørte jeg storebror og kompis utbryte nesten
samstemt da de kom inn på kjøkkenet...
væææ....sååå mye ROSA!!!
ærsj!!



Tydelig at dette likte ikke de:)
Jeg som lider av sterk og kraftig
kaffikopp dille
så jeg har lyst på alle delene til PIP studio..
både i blått, khaki og rosa....men det er
strengt tatt ikke nødvendig...



Har veldig lyst på
polkadott serviset fra GREEn GATE
også...


Men jeg får bare glede meg
over at andre kan få kjøpt seg dette:)
For jeg vil ikke ha råd til å
kjøpe så mye til meg selv når jeg skal
få dette her til å
gå irundt:)




Idag er det farsdag....og Mr Fisherman..
er som vanlig ikke hjemme
på slike dager...
Sjelden han er hjemme både
på farsdag, morsdag, og bursdagene våre..
men slik er det å være gift med en fisker..
Nå gleder vi oss bare til han er hjemme igjen
i slutten av november:)
Og da mest sannsynlig på
julerferie:)




Så GRATULERER med dagen
til alle pappaer der ute:)

Håper dere får en fin dag
alle sammen !!
















7 kommentarer:

  1. Veldig fint med rødt og rosa, då. Mange fine butikkar litt lenger nord på vestlandet... Har ein liten butikk sjølv som står klar, men ikkje så mange varer i den, men vurderer å fylle den litt opp ;-). Her rundt omkring er det igrunn lite av slikt. Har fulgt med deg ei lita stund, men hugsar ikkje om eg har kommentert noko før.. Hadde gløymt at det var farsdag i dag, eg. Mannen er nemlig mykje borte her og ;-). Du har mykje fint i butikken iallefall. Kjekt å følge med deg.

    SvarSlett
  2. Hei høpp!!Skulle jo bare mangle om du ikke hadde masse rosa detaljer i tingene dine,du er jo Fru rosa:)Nydelig hylle og innhold.Jeg fikk 6 kopper og en skål i turkis pip i innflyttnings gave,bare elsker det!!!Ha en fin søndag!!!Klem Linda:)

    SvarSlett
  3. Det var da en sjønn tallerkenhylle, typisk gutte utbrudd æsj..har en på 14 som er akkuratt lik, men heldigvis har eg ei jenta som er lik meg og elske rosa og rødt:-)
    masse lekre bilder detta,alene her i gården også, sånn er det med mann på båt, min kjem hjem i desember, så blir en tur til pappa med cupcakes som eg har laga til han.

    Klem Åse.

    Ps legg meg til som følger sånn eg finn deg igjen.

    SvarSlett
  4. Tjihi, ikke alltid like stor suksess med gutter og roooooosa nei;) Jeg synes det ble flott da! Stilig å blande litt mønster og farger:)

    Vi baker kakemenn og pavlovakake og koooooser oss idag. Nå skal vi snart smake;)

    Ha en flott dag!!!

    SvarSlett
  5. hehe bra kommentar fra guttene:)
    syns det var kjempe fint jeg, lider også av kaffekoppdilla.. får ofte kommentar fra mannen i huset på det.. ;) men men:)

    Ha en fin dag!

    klem fra kine

    SvarSlett
  6. Det var strålende å se hvordan du hadde satt sammen Pip Studio i hylla di. Fant en ny butikk her om dagen som har masse porselen og mange tekstiler og puter fra Pip Studio. Den heter Ibens Hus. www.ibenshus.no Den burde du ta en kikk på. Hilsen Line

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)