torsdag 4. november 2010

Ny hylle på stua


Nå er det lenge siden jeg har kommet med bilder inne  fra huset vårt
Og idag fikk jeg endelig hengt opp denne flotte hylla:)
Skulle så gjerne ha vist mer fra stua, men
da hadde dere vel  fått sjokk alle sammen...
for det har kommet varer fra den ene og den andre leverandøren
både igår og idag
så gangen vår er fullstablet med kasser...
Spisebordet er ikke å se igjen der det er dekt av kataloger, permer
og varer. Skal bli godt når jeg får gjemt bort
alt dette i det nye skapet som skal komme fra HK living.




Fikk til og med dubbelt opp fra Chic Antique, så det hjørneskapet
jeg har inne på butikken har jeg nå ett stående på lager også:)
Dette var jo ikke meningen så vi får se hva som skjer..



Iag har jeg hatt barnehjelpen min sammen med meg
i hele dag og jeg har fått gjort utrolig mye...
Det eneste jeg ikke har fått gjort ennå som
jeg hadde tenkt...var å få hengt opp gardinene på stua...
Men jeg får se om jeg får tid nå senere ikveld..
Nib har jo en utfording med å vise sofagruppen og skulle jeg ha gjort det,
så burde jeg ihvertfall fått opp gardinene først:)




Disse hjertene fra Mathilde M har jeg tatt inn bare for å
gi i gave til de som bestiller fra nettbutikken. De lukter kjempegodt..
og med to kasser full med hjerter så er det nesten litt for god lukt her inne ;)




Ble da ikke så fine bilder ikveld,
men med det tempoet jeg har stått på idag så
er jeg bare fornøyd at jeg fikk gjort så mye:)
Og med ubetalelig hjelp fra barnehjelpa mi, så
fikk jeg gjort mye idag:)





Alt på bildet kan kjøpes i butikken. Har to hyller på lager
og de bokstavene er fra Jeanne d `Arc Living og kommer inn
kanskje allerede imorgen. Jeg har kjøpt disse i Levanger på Bella Vito
(en av mine favoritt butikker)
og JG er initialene til lillebror.

Ser såvidt at vinduet er uten gardiner og
det har de faktisk vært i flere år!!
Jeg har bare ikke funnet gardiner som jeg har likt...
og så med små barn så er det
nesten bedre å ikke ha gardiner som
de helst må være borti hele tiden og
med mest mulig skitne fingre..
Jeg hadde hvite lin gardiner også, så
det var veldig kjekt å
stå der og knørve sammen gardinene så
mamman kunne få bli litt sur..:)

Men i morgen satser jeg på at NYE gardiner
endelig har kommet på plass:))


Takk for at du var innom her og leste:)
















3 kommentarer:

  1. Heisann!!Mange koslige ting.Godt med en slik dag som en får gjort unna mye,da kan en legge seg med god samvitighet,ha en fin kveld!!Klem linda:)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Du er en effektiv og kreativ dame, ingen tvil om det! :)
    Nydelig hylle! Du har den for salg også...? Hva koster den da?

    Ha en herlig fredag!
    Klem
    June
    Nostalgi & Skriverier

    SvarSlett
  3. Flotte bilder og varer! Hylla er kjempesjarmerende!

    Ønsker deg en god fredagskveld!

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)