fredag 19. november 2010

Snart advent og tid for juleforberedelser



Tiden går så altfor fort..
Snart er det advent og tid
for å begynne så smått å tenke
på juleforberedelser....
Skal bli så koslig å pynte opp
med lilla lys og duker... 
Gleder meg:)




Blir nok en sånn adventslysestake på oss
i år.Synes det var litt tøft å sette
kubbelysspyd på dekokransen.
Når 4 søndag i advent er over så
kan man bare ta av spydene og
henge kransen på
ytterdøra med eventuelt litt
bånd og julekuler eller bjeller.





Gleder meg sånn til jul. Det skal bli godt
å tenke på å slippe å  jobbe turnus i julen slik jeg har
gjort det før om årene..
Men det kan kanskje hende at jeg er
tilbake igjen på gamlejobben i april, men det er
lenge til ennå og dessuten så savner jeg
jobbkollegaene mine.




Denne lysestaken venter jeg inn nå i desember.
Håper den kommer inn i god tid før jul....
om ikke så blir jeg litt lei av å vente....
bestillte den tross alt inn
tidlig i august...





Jeg synes det er så flott med dørkranser når det
nærmer seg jul...Det blir så mye kosligere.
Har lyst å henge opp en allerede nå, men
kan vel bare vente litt til...
Men det er en ting som er positivt med
at tiden går fort og det er at snart
kommer Mr Fisherman hjem fra fiske..
etter nesten 6 uker ute på sjøen....



Så da har jeg planer om å få
 ferdig lekehyttatil ungene.
Nå er det fortsatt bare rot der inne med at
vi ikke ble ferdig med å male den i sommer, og
etter at vi tømte uthuset så det skulle bli et butikklokale, så
ble såklart litt rot flyttet over til lekehytta...
Men nå har jeg bestemt meg for å rydde og gi bort alt
vi ikke trenger og så skal jeg sette på varmovnen der inne
og bli ferdig med å male...
og få innredet lekehytta koslig og fin..
Må nesten pynte til jul med julestjerne i
vinduet og en fin dørkrans på døren her også:)
Skal bli litt kosligere å kose oss med
kakao og kjeks i lekehytta når den er helt ferdig:)



Viser bare gamle bilder idag, men
da passer det seg også å vise dette bildet her
og minne dere på konkuransen jeg har i samarbeid med
Tips & Inspirasjon til hjemmet på facebook.
Gå inn på tilhengersidene våre og bli tilhenger
og inviter flest mulig og bli med i trekningen av
en klokke lik denne:)
Pluss andre fine premier:)

Takk for at du stakk innom:)



Ønsker alle sammen ei riktig God Helg!!















1 kommentar:

  1. Så nydelige bilder du viser! :) Kranser er kjempekoselige, her må det nok også opp en dørkrans når julen nærmer seg! :) Har selvsagt slengt meg med på konkurransen på fb, så nå venter jeg spent på trekning. Så utrolig fine premier dere skal dele ut, den klokka er bare helt utrolig nydelig! :)

    klem Frøken H

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)