lørdag 27. november 2010

Klokkedilla...

Ikveld har jeg sittet og
trålet på nettet etter disse klokkene...



Jeg lider nemlig av klokkedilla og har såååå lyst på disse..
helst alle sammen :)


Jeg var innom Bohus idag og
reserverte det gjøkuret de har fått inn...
Men har egentlig mest lyst på ei
sånn gammel veggklokke som dette:


Mye fint å finne på ebay:)
Slipper nesten å dra på brukt og antikk messer da:)
Bare å sitte i sofaen og legge inn bud:)
Bare så synd at jeg tapte alle budrundene..
Tapte og tapte fru blom....den øverste klokka
er veldig ettertraktet og på et blunk kommer den
opp i dyre dommer....så jeg ga meg lenge før
tiden hadde gått ut...så den klokka kommer
til å koste flere tusen....før
auksjonen er ferdig..
Jeg får bare vente til Bohus eller  skeidar kommer
med en kopi til 199kr :)
De er jo egentlig ganske kjappe med
å komme med kopier av fine ting så jeg får bare håpe:)













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)