tirsdag 30. november 2010

Full rulle....

Idag har det gått
i ett...fra jeg stod opp så har
jeg jobbet og jobbet med
enten å pakke ut varer som kom...
eller prøvd å få lagt inn alt
på nettbutikken..



Og innimellom fått
tatt bilder.
Fikk omsider inn sinkhusene fra
Walther og co idag...
og før jeg hadde fått lagt inn
bare noen av dem...
så ringte det på døren igjen...
da kom det en ny forsyning med varer...



Da kom gardinene med sort
skrift " I takt med tiden" og veggklokken med
samme skrift...Trodde jeg hadde bestilt inn noen smårutete 
julegardiner, men de kom ikke...


Og så kom det jammen
en schenker med 2 paller
med enda mer varer...jaja..
Da var det "bare" varene
jeg bestillte for flere måneder siden
fra Bloomingville som kom..
pluss litt fra Nomi:)



Og før jeg fikk lagt inn
eller pakket ut pallene med varer..
så kom det en gjeng med
snasne damer fra
sunnmøre på besøk:)



Sååå koslig å få
besøk fra sunnmøringer:)
Håper flere vil ta turen innom
min lille Landhandel :)



Litt komitragisk at jeg bestillte julevarer i august
og tenkte at ja dette kunne jeg bare ha på
lager til juleperioden kom og jeg kunne
pynte til jul inne i butikken..
Og så er det dagen før 1 desember det
kommer levert på døra..nesten
litt i seneste laget...



Så da får jeg bare håpe
at noen der ute har lyst på røde
strikka hjerter eller
en søt fluesopp eller to fra
Walther og co..




Julestrømper kom inn idag også....den røde lille er fra
bloomingville og er ca 20cm. Mens den
gammelrosa julestrømpa er
fra Walther & co

Litt lang arbeidsdag,
men selv om jeg har det hektisk , så
koser jeg meg også:)

For selv om jeg stresser med
det ene eller det andre
så går jeg her og tenker på alt jeg gleder meg til
også:) Skal på julebord med
jobbgjengen, gleder meg til jul...
og selv om det er leeeeenge til..
så gleder jeg meg sånn til
Fiskerosafamilien skal innta
fast plass på Aker  stadion når
sessongen begynner
 i april

"You are my sunshine....My only sunshine"...juhu
Håper vi slipper å ligge nede på bunn hele sessongen..
Jada...frua er faktisk interesert i fotball:)
Herlighet...jeg sa "vi"...uff...Mfk da :))

Takk for at du leste:))


Kommer plutselig tilbake:)









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)