torsdag 25. november 2010

Tenk at det snart er desember og JUL!!!

Og jeg ligger litt etter med alt jeg har å gjøre...Tror dette
er første året jeg ikke har begynt å kjøpe inn gaver til julekalenderene
til ungene....og nå har jeg bare noen dager
på å få det ferdig....



Så jeg hadde egentlig tenkt å bruke dagen idag
nede på butikkene for å se om
jeg kunne finne noe småtterier til kalenderene...
men tror du jeg fikk tid til det?
Her går dagene og timene i ett....
Fortsatt ikke en gave kjøpt....men jeg vurderer å
kjøpe dukkehusmøbler og fordele de utover dagene..
Som f.eks dette settet her til MiniRosa




Da hadde jeg blitt ferdig med 8 dager på 1,2,3 :)
Settet koster 330,-

 


Det er mye jeg skulle ha likt å få tid til å gjøre...
F.eks så har jeg ennå ikke fått tid til å legge inn
alle varene på nettbutikken...så dette kakefatet fra PIP STUDIO..
har jeg ennå ikke fått lagt ut...og når jeg tror jeg får tid så
skjer det noe annet...som jeg må gjøre først...
og da "glemmer" jeg å gjøre det jeg først
 hadde tenkt å gjøre...



Det samme med de hvite caffelatte koppene fra Miss Etoile..
de har jeg med rosa, blå eller grønn kant...
og de har jeg heller ikke fått tid til å
legge inn.....de er veldig rimelig også og så er de 
så klassisk og stilren...ikke så lett å bli lei av disse
tror jeg :) De koster 59,-




Men jeg har fått tid til å skru opp
 denne flotte stålampa med
skjerm i fattigmannssølv. Kjempefin!!!
Så nå kan noen få kjøpe en av de lampene jeg har her inne
uten at det blir helt mørkt her :)
Har holdt litt pant på lampene i butikken for jeg har
ikke hatt så mye lys der, men
nå er det lov å ta med seg en av lampene:)





Minusen med å ha en liten butikk
er at det blir vanskelig å få vise
frem alt så det kommer til sin rett..
Men jeg liker disse tøffe putene
som er laget av striesekker.
De hadde blitt fine sammen med
noen lyse puter i en slagbenk:)

Dårlige bilder herfra idag
men skal komme sterkere tilbake...det
ventes fortsatt nye varer
når som helst så
jeg får nok enda mer mangel på
tid til å ta bilder og
 legge inn alt i nettbutikken...

Nå skal jeg begynne med julevasken..
ungene er i seng og da er det bare å sette igang:)



Takk for at
du stakk innom :)












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)