tirsdag 16. november 2010

Et lite bilderas...mens jeg grubler på...noe....


Gruble gruble...
fru blom....
er vel heller
at jeg er litt
usikker..på
hvor jeg skal
begynne...




Litt vel mye som skal pakkes
ut kan du si;)..
Og jeg har mest lyst
til å bare slenge meg
oppi sofaen med
strikkinga mi...



og ikke gjøre noe som helst....


Men....det får jeg bare vente med
til det dukker opp
en dag der jeg får tid til det:)


Men før jeg får lagt inn
varene på nettbutikken så
tenkte jeg at jeg kunne vise dem frem her
på bloggen også..
Og drive med litt produktonanering
(unnskyld om noen skulle føle seg støtt av ordet)


Disse julegardinene skulle komme
forrige uke, men så er det vel typisk at jeg
skulle klare å plukke ut noe de ikke hadde på
lager så de hadde tenkt å vente med å
sende disse til alt kom...
Men heldigvis så ringte jeg på dem idag og fikk de
sendt...så da er de mest sannsynlig her 
 på mandag...


Idag kom også varer fra
Miss Etoile..
Og jeg er veldig fornøyd med
varene..
Ikke alltid at alt er som
du trodde det skulle
være, men
disse her skuffet ikke:)



Nydelig både den stålampen og lysestaken!!!



Fikk inn både søte småskåler, lattekopper,
fløtemugger, lysfat, speil, mm...


Fikk mer varer fra PIP STUDIO
igår også...og jeg har ikke
fått tid til å legge inn
halvparten engang....
(og så sitter jeg her!!???)
Jada...her stresser vi
minst mulig....



Det var kveldens produktonanering..
Lover å ikke komme med bare
oppramsing av varer på
bloggen....for
det blir jo bare kjedelig...

Kommer sterkere tilbake
Nå bare MÅ jeg
legge inn varene som har kommet..
Det blir en lang nattt
med andre ord...


Kommer plutselig
tilbake imorgen!
Ha en god natt
til dere som
er så heldige
og skal sove!!















3 kommentarer:

  1. Å så mye fint,du har god smak,håper du får solgt alt i en fei:)Ha en fin kveld!!Klem linda:)

    SvarSlett
  2. De gardinene fikk jeg lyst på!! *sikle sikle*

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)