onsdag 1. desember 2010

Tiden raser av sted...


Tenk at nå er det 1 desember og
snart JUL....



Og idag har jeg to
gode nyheter å meddele:)


Jeg får nå Mathilde M og varer fra Nomi på
nettbutikken min:)
Så snart får jeg lagt inn både denne fine
klokken og den fine runde esken fra Nomi på



Og så får jeg Green Gate inn på nettbutikken også:)
Så nå er jeg så glad så glad:)
Så greit å forholde seg til samme
vare sortimenet både i butikken min
og nettbutikken:)



Har fått meg et nytt sofabord også...
og det var kanskje på tide...for det andre
bordet vi hadde var vel det første bordet som foreldrene
mine hadde og det var både skakt og skeivt og bordbeinene måtte
vi omtrent daglig passe på så ikke bordbeinene
 plutselig kunne dette av..
Men det nye bordet er litt lavere enn det gamle...
og tydeligvis...en perfekt høyde til tvinselusene..
duk og blomster på bordet var
bare for anledningen....for det er
desverre ikke trygt å stå på bordet...
Ser at det frister å rive et skikkelig tak i den duken ja...




Og jammen skal jeg innom gamlejobben min
på ekstravakt imorgen:)
DET skal bli kjekt :)
Begynner å bli lenge siden jeg var på jobb der sist.....
Men greit å komme innom
 en tur og friske opp litt...
Regner med å begynne på igjen i gamlejobben min
i april...Så får jeg bruke alle timene ellers
i døgnet til Fru Rosas Landhandel..
hadde  vært veldig kjekt om dette her kunne bli noe jeg
kunne drive på med på fulltid og faktisk leve av...
men men....tiden får vise...







På Mester grønn i Molde
hadde de Kjøp 3 betal for 2..
og Svibler til bare kr 10,-
Kjekt å ha:)
og ikke minst kjekt å kjøpe
når det er så billig :))




Nå må jeg vel bare
prøve å komme meg i seng i normal
tid ikveld siden jeg skal på
jobb på "ordentlig" imorgen:)





 

*klem*


2 kommentarer:

  1. hei hei, og for en lekker blogg og nettbutikk du har.
    Fant deg takket være Beate hos tips&inspirasjon til hjemmet og hennes julekalender hvor du er med på luke nr 2.
    Grunnen til at jeg legger igjen en kommentar her, er for at jeg ikke har noen facebook profil. Men jeg har laget et innlegg om din butikk samt bloggen til Beate. Så får jeg bare krysse fingrene.

    Ha en nydelig advenstid;)

    Julehilsen http://www.frulyng.blogg.no

    SvarSlett
  2. Hei!
    Så enig så enig- Tiden går sååå fort! Og spesielt desember...
    Herlig blogg du har :)

    Klem Anette :)

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)