lørdag 18. desember 2010

Det nye skapet har kommet på plass!! O`Lykke :))

Nå man bor i et lite hus med bare
4 soverom....og så venter nr 3...tror man...
helt til det skulle vise seg at det var tvillinger :)
Da hadde vi ingen annen utvei enn å pusse opp og
bygge på huset vi bor i...for å få plass til tvillingene vi ventet :)
Det er jo så mange tomter å velge mellom i midsund komune *ironi* så
da var det bare å pusse opp og bygge litt på huset vi bodde i...
Den ene boden vi hadde i huset ble gjort om til bad, så vi kunne
pusse opp badet vi hadde fra før.., så
 vi fortsatt kunne bo her mens gamlebadet ble pusset opp..
Så siden vi offret den ene boden og gjorde den om til bad med dusj....
så mistet vi dyrbar lagringsplass der...



Men vi fikk oss en stor yttergang på rundt 25kvm, og det er så godt å ha :))
God plass til å kjøre ut og inn med tvillingvogna....Og god plass
til det meste....Må kanskje bare innrømme at vi
har ikke vært så ivrige på å trille..selv om det var planen..



Når jeg startet opp med http://www.frurosaslandhandel.no/
så ble det enda mer bruk for lagringsplass...Garasjen er lager både for
varer og tom embalasje som jeg bruker til å sende varer...
Så offret vi uthuset vårt så jeg kunne ha butikken min der...
Og alt av utstyr som vi hadde plassert der de snart 8 årene vi
har bodd her, ble kjørt bort til mamma og pappa sitt mørkeloft :)


Så da kan dere tenke dere til mangel på lagringsplass vi har
hatt de siste månedene. Spisebordet har jeg nesten ikke
sett siden jeg startet opp med dette her:)
Det har vært lesset ned med kataloger, permer, regninger...
esker med varer..osv :)


Gangen har nå etter at det ble kaldt, blitt en plass
der vi har bært inn kasser og pakket ut og sjekket varene før
vi har pakket det ned igjen og hatt det i enten garasjen eller butikken..
Igår var gangen stappfulll av esker fra Hk Living
Men nå har vi klart å få ryddet det bort:)
Men det er meg et arbeid:)


Mange av varene jeg tar inn, må jeg selv ta bilder
av for å legge ut på nettbutikken...
Og bare det....er mye arbeid...Hadde vært såå mye enklere
om jeg bare kunne laste ned fra hjemmesiden til leverandørene, men
 alt skal ikke være så enkelt  :)


Så disse lysestakene skal jeg nå legge inn i nettbutikken:)
Skapet er også fra Hk Living og der har jeg nå fått plassert alle kataloger,
permer og papir :)) Gleder meg til den dagen jeg
får et eget kontor :))
Får bare håpe at jeg får det som jeg vil i 2011:))
Det kan bli et spennende år:))


Nå må jeg se kampen mellom Norge og Danmark :))


God Helg alle sammen :))

4 kommentarer:

  1. Gratulerer ! Har selv tvillinger, mine er nå 4 :) Ser du har to fra før så mye er jo kjent for deg.. du har en fantastisk tid i vente, men også noe krevende de første årene. Det er i allefall min erfaring. Et lite tips på veien... sett av tid til deg selv " det vil både du og de nye få mye igjen for.

    Julehilsen Elisabeth

    SvarSlett
  2. I går var vi å hilste på vår skatt som befinner seg inn i magen min :) 17 veker på vei, og dei siste 13 vekene har kvalmen slått meg heilt ut. Men det var stort å sjå nurket :) Må vere den største julegaven nokon gang! :) Og vi er sååå glade! :) Skjønner korleis du har det! Lykke til! Innom for å ønske deg herlige førjulsdagar! Godklem :)

    SvarSlett
  3. For et flott skap! Ååååååååååååååh som jeg gleder meg til jeg får det flotte skiltet i posten:):):)

    SvarSlett
  4. Fine staker! :)

    Flisene du spurte om er kjøpt i Kina og på Bauhaus. Veggflisene i Kina, og gulvflisene på Bauhaus. Tror de er utgått faktisk.

    Ha en fin kveld og god jul! :) Klem fra Anine

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)