fredag 17. desember 2010

Fin lysestake pyntet med mose...:)


Det blir Jul i huset litt etter litt :)
Syns denne lysestaken ble så fin med mose
rundt lysene:)



Og om ikke alt er klart INNE til jul,
så er det en liten trøst at det er
julestemning ute med fint vær og snø :)




Idag har industrilampene fra Hk Living kommet,
pluss tøffe klestørkestativ, hvite og grå lysestaker,
hvit knaggrekke med mer :)
Så kvelden min blir nok lang idag også...
Har åpent i Butikkboden fra 17 til 20 om noen
skulle få lyst til å komme innom. Nå har jeg fått en bankterminal
som virker også, så om døren til butikken er låst
så har jeg fått en ringeklokke som det er 
bare å ringe på om butikkdøren er låst.
Det er ikke akkurat så mange som kommer innom,
men heldigvis noen få som tør å komme :))
Men om døren er låst, så er jeg bare inne i huset vårt og
kommer springende ut med en gang jeg hører butikk klokka:))
Og jeg blir så glad for hver eneste en
som kommer innom :))


Kanskje vi sees i kveld da :))


















2 kommentarer:

  1. Heisann!!Nydelig krans/stake og gode stemningsfulle bilder.Håper butikk klokken ringer ofte nå frem mot jul!!Ha en fin fin helg!!Klem Linda:)

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)