torsdag 23. desember 2010

God Jul alle sammen :))


Juletreet er pyntet og er nesten alt klart for
morgendagen:) Favorittjulepynten min er fra Riviera Maison:)
Både kuler og bastklokker og flotte juletrelys med
"lysekrone" på hvert lys.



Og rammene til å henge opp på juletreet
kjøpte jeg hos Riviera Maison i fjor...
Herlig julepynt :)





Nå er det snart ett år siden jeg begynte å blogge.
Nesten et lite jubileum:)Og det har vært et artig år. Mye har skjedd....
og forhåpentligvis vil det skje mye dette året som kommer også:)
Har store planer og får bare inderlig håpe at vi får gjennomført
planene:) Så dette kommer til å bli et spennende år:) Gleder meg:)
Så følg med:))

Ønsker alle sammen en strålende fin Jul:))

Juleklem fra meg









1 kommentar:

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)