onsdag 29. desember 2010

Godt Nytt år

Vi har kommet frem
til Bindal etter ei
lang natt med bilkjøring.
Bilturen gikk forholdsvis bra, bortsett
fra noen bæsjebleier som måtte komme og
selvfølgelig så skulle en av småtassene bli bilsyk..
Skuffelsen var alle bilstasjonene
som bare hadde
nattlukeåpent...




Nattluke? Hva er vitsen med det da?
Vi kjørte innom flere plasser og håpte på
å få komme inn...men neida....trøndere har
kommet på noe så "genialt" som
 å ha nattlukeåpent..
Det passer veldig dårlig
for personer med bestemmelsefobi....
Det er sånne som meg som liker å
svinse rundt i butikken og bestemme meg
litt sånn der og da...og ombestemme meg
flere ganger underveis...



Så når vi kom til bensinstasjoene med
nattluke, så ble jeg så ambivalent at jeg ikke
kom på noe jeg hadde lyst på..
Stod lenge og lurte på hva jeg skulle ha, men vi bare
kjørte videre og satset på at vi kunne treffe en
bensinstasjon med åpen butikk...uten luke...
jada...skal ikke være enkelt :)




Det var selvfølgelig ingen bensinstasjon som
hadde "åpen" butikk....alle har kommet på at
nattluke er tingen...
Jeg hadde sååå lyst til å handle myyye..
for butikkmannen måtte gå å hente det jeg ville ha..
Virkelig fristende å handle mange ting og si bare èn ting om gangen
og la han gå frem og tilbake for å hente det jeg ville ha:)
Og komme på en ny ting for hver gang :)
Jeg burde ha kjøpt smågodt:)
Jeg vil ha den oppe til høyre...
nei ikke den....den lengst oppe...
nei...foresten...
jeg kan ta 3 av den...nei jeg vil bare ha èn..


Men jeg feiga ut...skal tenke på det på
turen hjemover:)
20 forskjelllige ting hadde
blitt en fin liten trimtur til nattluketrøderne:)

Moahaha....:)

Jeg glemte selvfølgelig å
ha med meg fotoveska mi..
Veldig dumt, for nå
har jeg jo kommet til Elg og reinsdyrland
og kunne få tatt mange fine bilder..
Nesten vanskelig å få bedre julestemning enn det
å ha reinsdyr luskende rundt huset:)
Akkurat der er nordlendingene heldig :)



Vil ønske alle sammen
et  fantastisk Godt Nytt år





3 kommentarer:

  1. Ut på tur aldri sur ;))
    Jeg forstår deg så godt!!! ,)
    Ja nattlukelukene er ikke festlige i det hele tatt *argh*
    Stakars, ikke morsomt å bli bilsyk! ;(
    NYDELIGE bilder du byr på!!♥
    Ha en fantastisk nyttårshelg i nord med dine kjære ,)
    Mange klemmer sendes ;))
    Anki

    SvarSlett
  2. Nå har jeg den tøffeste dørmatta i feltet, takket være at Mamma hadde hørt mine ønsker, og kjøpt hos deg. ;)Ha ei fin nyttårshelg! Kos dere gjennom Norges vakreste fylke på tur heim også, selv om det bare er nattåpne luker. ;)

    SvarSlett
  3. Godt nyttår til deg og dine også! Hilsen en annen tvillingmamma!

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)