tirsdag 14. desember 2010

Bare 10 dager igjen til JUL

Tenk at det er bare
10 dager igjen til JUL!!!
Her har det ikke helt gått
opp for meg ennå...




Så tidligere idag...selv om jeg
først var både innom Bohus og
kjøpte meg dette søte juletreet til 199,-
Og innom en liten snartur med Nina i Paradiset..
så skulle en tro at jeg var klar over at julen
nærmet seg..



Men jeg ligger visst èn uke etter..
for jeg ringte til en venninne idag for å høre
om jeg kunne ta meg en tur til Ørsta neste torsdag...



Men da er det jo lille julaften...
svarer venninna mi...og jeg bare....
herlighet...
er det mulig?!?!?
Jepp....
jeg trodde faktisk det var lenger igjen til jul...
Så ikveld har jeg måtte tatt meg
et skippertak og fått ryddet litt og
prøvd å fått litt mer JUL i stua:)
Baking ...kjøpe julegaver får jeg bare
håpe at jeg får tid til før julaften kommer:))

Og Kjære Julenisse...
Jeg ønsker meg en nytt og større hus..
og det helst så snart som mulig...
Å bo trangt med 4 barn og en nordlending...
pluss ha lite lagringsplass i utgangspunktet
når en har startet opp med både
butikk og nettbutikk....er ikke å anbefale...
Men men..alt ordner seg for snille piker:))
Fikk jo bankterminalen på plass idag..
etter 3 forsøk!!!

Og idag funket den faktisk!!!!
*bank i bordet*



Juleklem fra Ann Elin som ligger "litt" etter med juleforberedelser...
men det blir vel jul alikevel :))





2 kommentarer:

  1. Huff da... ;) Du får lage deg ei lita liste med ting å gjøre, så ser det nok ikke så ille ut lenger! Jula kommer jo uansett, og det viktigste er jo at vi har det bra og er sammen med de vi er glad i. Ungene merker nok ikke om huset er rundvasket likevel:)

    Ha en stressfri adventstid da!

    Nisseklem fra meg

    SvarSlett
  2. Det blir jul allikevel!!
    Jeg skal pynte ferdig iløpet av helga, innimellom jobbing og bytur med jentene....
    og et julebord...
    Fin dag til deg i julestresset;-)

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)