tirsdag 7. desember 2010

Har du begynt å skrive julekort?



Eller bruker du
ikke å skrive julekort?



Har fått inn disse søte kortene fra Salige Lavendel
og disse må  være perfekt til å bruke til julekort også:)
Med fin tekst på :)



Jeg syns det er kjekest å få
julekort der det står mer enn
bare God Jul & Godt Nytt år...
hint hint...
Og disse kortene her har linjert bakside som
er beregnet for å skrive noen ord....


Her i huset har det blitt lite
av juleforberedelser...
Omtrent bare såvidt
fått opp julestjerna og adventsstaken..


 Ikke legg merke til stabelen
med deformerte elger...litt rar plassering nemlig...og ikke
helt meningen at de skal stå der....har bare litt plassmangel...

Jeg likte best kortet av
jenta med teksten "I LOve yoU a LoT "
Så søtt :) og så ble det fint innrammet også...
Så her kan du gi noen et kort og
så er det faktisk så
fint at den heldige vedkommende
som får det, faktisk kan ramme det inn :)





Og så kom synstestene idag:)
Artig å gi til noen du er glad i :)
Teksten er trykt på lerret og måler 30x45cm
Blir nok kjempefin innrammet med paspertout
(søren altså...ikke helt sikker på hvordan det ordet skrivest...)



Du klarer vel å lese teksten? :))

Nå er kl snart 17 og det er bare å ta turen innom
om du ikke er helt ferdig med julegavene eller har lyst til
å gi deg selv en julegave eller to :)
Åpent utover kvelden...og du er hjertlig velkommen...
Har jo butikk, så da er det alltid hyggelig med besøk :)
I dag måtte jeg sende inn betalingsterminalen..
såå kjekt at den ikke skulle fungere....ironi ...



Hej då!!
Så sees vi kanskje i butikken :))





3 kommentarer:

  1. Heia kjære du:) lenge siden jeg har skrevet her, men du skal vite jeg følger med;) Likte utrolig godt de synstestene jeg, kjempefine og sikkert veldig dekorative. øsnker eg en fin fin tirsdagskveld. klem

    SvarSlett
  2. Nydelige kort, og synstesten var jo veldig sjarmerende :D

    SvarSlett
  3. I love your card! Well done! We should say this more often to each other.
    Have a wonderful Christmas time!
    love from Holland,
    Ineke

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)