torsdag 16. desember 2010

Vær positiv og GLAD så går alt så bra :)

Det har vært noen lange travle dager på meg,
men morsomt at jeg får sendt så mange pakker
rundt omkring landet rundt:)
Idag fikk jeg inn mer varer og det er jo så "kjekt" at det
har kommet så mye snø at varebilen ikke tør å kjøre ned til oss, så det
passet så bra at snøen skulle komme akkurat nå...
Og imorgen kommer det to paller til...


Men men...det er jo så fint med snø, så da
får jeg bare late som at denne snøen ikke er til noe hinder:)
Har jo tross alt tatt min første handbrekkesving idag, da jeg klarte
å IKKE komme opp midsundbakken fordi det var så glatt på veien...
Så jeg håper nesten noen fikk det med seg for jammen er jeg litt småkry av meg selv der
jeg bare få meter fra bakketoppen stod bom fast!!! og så er ikke den bakken så
veldig liten akkurat....og tanken på å rygge ned ga meg nesten frysninger...
Men da tenkte jeg at nå få det bare bære eller briste...
og jeg snurra rundt og kjørte ned bakken som ingen ting hadde skjedd....:)
Om noen fikk det med seg så såg det sikkert ut
som jeg KOM på at jeg hadde glemt noe og bare svinga bilen irundt for
å kjøre ned på coopen igjen :)




Selv om jeg egentlig har hatt litt
for mye å gjøre med å få sjekket varer og pakket ut og pakket inn..
Så har jeg holdt på å lekt meg litt ute med å ta bilder..ja og bildene blir
bare dårligere og dårligere, så nå trenger jeg sårt et nytt kamera...
satser på atjulenissen har vært snill i år :))



Nå har jeg sittet her litt for lenge så nå må
jeg bare svinge meg irundt igjen og få gjort litt...
Imorgen kommer skapet som jeg har ventet lenge på
og som jeg kan gjemme bort alle permer og papirer
som følger med denne fine jobben min:)
Skal bli godt å få se igjen
spisebordet mitt:))



Julestressklem
fra meg :))




1 kommentar:

  1. skulle likt å se deg snurre med bilen ja :) Skriver morsomt som vanlig :))) mye å gjøre i forhjulstida ja tenker jeg men sånn er det vel med alle som driver interiørbutikk; og du som i tilegg driver nettbutikk har vel omtrent dobbelt opp.

    Klem

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)