lørdag 11. desember 2010

Flott og herskapelig!!!!!


Mange fine hus
rundt omkring :))


Og dette huset her hadde jeg
ikke hatt noe imot å
hatt råd til å kjøpe....:))
Men ingen ringte meg fra Hamar ikveld heller
så da får jeg bare vente til neste trekning:)
*evigoptimist*


Litt av et hus:)
Sånn passe stort :))
Vi bor litt "trangt" så
når jeg skal
sitte på finn og se på hus...
så blir det som når en er ihjelsvoltn..
som vi sier her ute...:)
og skal på butikken for å
handle mat og kommer
ut igjen med halve butikken....


Denne gangen her....eller hallen... er
vel omtrent like stort som hele
huset vårt:)
jada...litt flink å overdrive...:)




Og prisen på dette huset
er sånn cirka
som det koster for ei lita
rønne av et hus eller ei leilighet
her vi bor...
Begynner å bli bra høye priser
for hus og leiligheter her ute....
Rart å se landet rundt på finn.no
så store prisforskjeller det er på hus her eller der...
i landet vårt.....


Av og til...
veldig fristende
å flytte....



Kjøpe seg et stort hus eller en stor
gård enten i nordland...Halden..eller flere steder...
så får du mye mer for pengene...
enn du får her på møre...
Rart egentlig....


Fint ja...

Tenk å bodd slik da?
sukk...
Vi satser på neste lørdags lottotrekning:)
Vil du se hele annonsen så trykk HER



Husk halv pris på portoen
inne på nettbutikken i hele kveld...
Jeg justerer manuelt inne på banksiden etter at
orderen er lagt inn..
og DU betaler bare 65,- for en vanlig
postpakke :))




Nå skal jeg sette meg ned i sofaen
og bare slappe av:)
Det er nissefest på kroa ikveld og den "beste" nissen
skulle få i premie en billett til en dans på kroa i jula..
JEG valgte å ikke gå dit....
Litt flaut å vinne uten å kle seg ut:))


God Kveld da :))


Klem fra Nissekjerringa :))


2 kommentarer:

  1. Hadde ikke hatt noe i mot å fått butikken din nedover her i østfold :)

    Ida fra Fredrikstad

    SvarSlett
  2. Så flott hus. Her er og husene blitt svindyre. Dessverre. Julemarkedet er i Namsos hvor jeg bor. En koselig tradisjon nå i førjulstiden.
    Ha en fin søndagskveld. Klem.

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)