mandag 20. desember 2010

Tiden flyr...

Det er 20 desember og
jeg har myyye igjen å gjøre før jeg
kan ta julerferie...



Jeg skulle egentlig ha
baket idag og blitt ferdig med kjøkkenet....Hadde da
tenkt å ta bilder av den fine lampen fra Hk Living som
jeg har fått over kjøkkenbordet, men det får bli en annen dag.




Imorgen skulle vi egentlig til byen på julegaveshopping,
men de ringte fra jobben min og trengte
visst folk der imorgen og da stiller jeg
gladelig opp. Lever jo for tiden av kontantstøtte...
 og det er ikke så mye å skryte av:)
 I april kommer jeg nok til å begynne på igjen som miljøterapeut
og da blir det å sjongler mellom jobben
 med fru Rosas Landhandel og jobben
min i nabokommunen som miljøterapeut.
Så får tiden vise om jeg kan klare å
få dette her til å gå,  så jeg bare kan drive med Fru Rosas Landhandel.....
det hadde vært veldig kjekt:))



Jeg prøver ihvertfall så godt jeg kan
å ta inn fine ting. Og jeg lærer stadig noe nytt:)
Alle disse klokkene jeg viser her vil komme inn
til landhandelen, men jeg får bare håpe at leveringstiden ikke er så
lang denne gang :)



Jeg har bestillt inn flere av denne klokka også
 så send meg en mail
om du er interesert i noen av disse klokkene:)


Flere som har mye igjen å gjøre til jul?
ups...nå kom jeg på haugen med julekort jeg har liggende..
fortsatt 4 dager igjen:))





2 kommentarer:

  1. har du noge priser på disse fine ure

    SvarSlett
  2. Ja har det vel på akkurat samme måte som deg:) Tror ikke jeg rekker alt...men det får tiden vise...jul bli det læll;)

    Lykke til videre med juleforberedelsene dine:)

    Klem Ea

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)