søndag 5. desember 2010

Et lite hjertesukk....



Ja men bare et kort lite hjertesukk..
Visse ting tar virkelig lang tid...
Har jeg funnet ut...




Så ikveld tenkte jeg bare
å informere med et aldri så lite syteinnlegg...
At ikke alt går som forventet
når en skal starte opp
for seg selv...








Så her viser jeg bilder av
ting jeg har bestilt inn....og som skal
vise seg å ta laaaang tid før
det kommer inn....
Noe ble bestillt i SOMMER!!!!!
Og det tar virkelig lang tid
før det kommer inn til meg..




Så denne klokka med
mere...vil mest sannsynlig ikke
komme før helt opp i jula...
Så jeg håper at dere
 som har ventet like
lenge som
meg....på denne klokka....
klarer å vente litt til...
Og så har jeg lært at
jeg skal ikke
stole på nye
leverandører før jeg vet
om de er til å stole på...




Disse lampene skulle
jeg også få i god tid før jul....
men de kommer mest sannsynlig ikke
før i januar...




For et destruktivt innlegg...
ikke noe positivt å hente her:)
Og her kommer hjertesukket mitt...

Chateau serien fra Nomi Import...
skal gå ut....De skal ikke produsere
den lenger....
Så det de har inne på lager nå....
er DET som er mulig å
få tak i...



Så om det er noen av dere
som ønsker møbler fra
denne serien før de har tømt lageret sitt,
og mens det fortsatt er mulig å få tak i flere deler...
Så vil jeg bare informere om at dere
må bestemme dere kjapt...
Og jeg som liker såååå
mye bedre møbler som går
i beige/ grått..enn alt som skal
være helt hvitt hvitt....
Så ta kontakt om det
er møbler fra denne serien du har lyst til å
bestille....for det vil nok ikke
gå mange månedene, før lageret er tomt og det vil da
ikke være mulig lenger å få tak i slike møbler....
Skal prøve å
komme med et mye kosligere
innlegg imorgen....:)














2 kommentarer:

  1. Fremdeles går det ikke helt som jeg forventer når det gjelder varer, leverandører, økonomi, kunder og alt det der, så litt syte-innlegg innimellom er lov!
    Miljøgården er FATAL på levering, og en værsting som jeg ikke anbefaler i det heletatt!
    Lurer på om de ønsker å selge varene sine, eller bare ha de liggende på lager.....??
    Huff!

    SvarSlett
  2. Ja, en så lang ventetid må være frustrerende. Spesielt med tanke på at folk handlere mest før jul. Tror du dette er noe leverandøren også utsetter store butikker for?

    Hilsen Fama

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)