onsdag 8. desember 2010

Har du begynt å få julestemning?

I går tok jeg bilder fra
butikken igjen, for jeg hadde
heller lyst til det..
enn å prise varer..:))



Har igjen noen av julekalenderene
som tilfeldigvis
bare har 14 lommer, men de er
søte til å bruke til adventskalender fordet...
bare å bruke fantasien...:)




Skal snart legge inn en
ny bestilling på Green Gate nå snart,
for det var så mye fint som kommer:))
Og det flotte med Green Gate er at
det er så mye som kan kombineres sammen:)
Nå har jeg inne både frokost og middagstallerken
i grønn med polkadotter...
Men det er noen mønstre som
går ut av produksjon...



Som Millie Blue.....
og for den som er like uvintende
på navn som jeg er...
( har nylig lært meg at det heter Millie Blue..og nå skal det gå ut...)
Så er det de blå med blomster på...


De lilla stripete lattekoppene går også ut...
så det jeg har inne på butikken er de
siste jeg kommer til å få inn, for
når jeg skal bestille inn nytt så blir det
fra den nye katalogen..


Liker både de blå blomstrete og de lilla..
og de lilla er søte og fine nå i adventstiden..
Håper de lilla med polkadotter kommer tilbake:))
Å ha kaffekoppdilla...er faktisk
 litt slitsomt..:)






Julestemingen her i gården er mest
utenfor huset...
for vi har ikke fått ordnet noe til jul ennå..
Litt julestemning får jeg i butikken da,
 med noen små røde innslag av rødt...







Fikk en glad- beskjed idag om at
varene fra Hk Living kommer neste uke!!!
Så da blir det mulig å få seg ei tøff industrilampe
fra Fru Rosas Landhandel til jul :)





Snøen har kommet hit til Midsund
og jeg håper inderlig at den ikke blir liggende like lenge
som forrige vinter....da det til og med snødde i mai!!
Og alle her ute omtrent fikk akutt depresjon.
Men det er koslig med snø i denne førjulstiden da:)
Koslig med lysene ute også:)
Jeg skulle ha ordnet med noe lys på butikkboden min
også kanskje? Kanskje lyslenker rundt hele uthuset?
Litt harryfaktor er tøft det:)

Dårlige bilder idag, men jeg
ønsker meg både et nytt kamera
og ny linse til jul :)


Ønsker alle sammen
ei fin førjulstid og med
minst mulig stress...
Julen kommer uansett:))



















2 kommentarer:

  1. Så masse flott du har!!!
    Ønsker deg ei gooood adventstid! Hærlig med snø og julestemning nå ja:)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. tusen hjertelig takk for en kommentar som virkelig varmet, så god du er.. så fine ting fra din butikk, det bildet som du viser var sååå stilig. ønsker deg en fin fin torsdagskveld. jeg lurer på om jeg må bake noen kanelsnurrer til selskapelighetene i helgen som kommer. klem Monica

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)