lørdag 25. desember 2010

1 Juledag ~ Kosedag ~

1 Juledag er kosedag og
hjemmedag. Ungene leker med
alle lekene de fikk og
vi voksne bare slapper av og
spiser julesnop.


Har hengt opp tamikransen min med den
fine julepynten som jeg fikk i julegave av storebror
som han hadde laget på skolen.


Gangen er fri for pappkasser og det er
godt å endelig ha en gang som ikke er fyllt opp
med kasser som skal sendes eller som
akkurat har kommet og som skal pakkes opp :)
Nå bare går jeg og gleder meg til
vi skal få bedre plass..både til familien og til
Fru Rosas Landhandel :))



MiniRosa fikk et ROSA dukkehus  til jul og jeg er
så fornøyd med kvaliteten. Dette huset er absolutt verdt pengene..
Må vel få seg et dukkehus Minisøster også når
hun blir litt større :)
Vi fikk skrudd det opp igår kveld selv om det egentlig
var meningen at vi skulle sette det opp før julaften....:)
Men ting tar tid:)


Ikveld blir det å få ordnet med lamper og lys
inne i huset:) Det blir koslig:)



Alle husene jeg tok inn er utsolgt, så jeg
må nok sette meg ned en dag i romjulen og bestille mer:)
Har du lyst på et dukkehus så send meg en mail til

Nå skal jeg finne frem knoll og tott og Blondie
og bare kose meg i sofaen
Jeg fikk også noe Rosa til Jul:))
Jeg får vise det en annen dag :)


God Jul til alle sammen!!!!









2 kommentarer:

  1. Høres ut som den perfekte 1. juledag. I år har vi og en "ikke-gjøre-noenting-dag" i dag. Herlig.
    Dukkehuset var nydelig. Synd det ikke går i mye rosa her hos meg.
    Ha en fortsatt trivelig julefeiring.
    Klem :o)

    SvarSlett
  2. WOW for lekkert dukkehus :)
    Nydelig!! :)

    Herlig julestemning hos dere..

    Ønsker deg en flott romjul og gode dager :)

    Juleklem fra Tove

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)