onsdag 15. juni 2011

DA begynner det å nærme seg med STORMSKRITT

Om vi er veldig veldig heldig så kan det
være at alle papirer og søknader er godkjente til
å begynne med tomtearbeid og husbygging allerede om
2 uker :) MEN det er vel ikke vits i å glede seg for tidlig.
Da blir det vel ikke ferdig likevel........Dessuten
har vi ikke fått noen til å grave på tomta og lage vei før i juli/august...
Men hadde vært en fordel om alle papirer var i orden rimelig kjapt :))



Men bare alt er KLART til at vi kan begynne snart,  så er jeg veldig fornøyd :)
Mangler kanskje bare litt tid til å få planlegge alt og holde orden på alle planer og tanker om
hvordan vi vil ha det :) Men NÅ kjenner jeg at jeg er glad vi har allerede bestemt oss for mye
for hvordan vi vil ha det. For det er mye en må bestemme seg for og mye har vi ennå ikke blitt helt sikre på ennå.....som f.eks om vi skal gå for blå eller grå ytterdør :)



Fortsatt litt usikker på om vi skal fjerne det lille vinduet i mønet på arken. Må sette oss ned nå og bestemme oss der vi ikke har klart å bli helt enig med oss selv.....Ikke lett å se små ting som kanskje hadde hadde blitt en bedre løsning. Lett for å se seg "blind" når en lenge har sett på en tegning.


Nå blir det ihvertfall en spennende tid fremover :)
Skal presse inn en Ikea tur også for å se på kjøkken :)
Synes Ikea har mange fine løsninger og selv om det er
fristende med et Drømmekjøkken eller et flott kjøkken fra Sigdal....
Så er det så mye vi må bruke penger på at kanskje vi skal
holde et lavt budsjett på kjøkken....
Skal ihvertfall ta turen innom (kanskje allerede neste uke)....bare jeg og Mr Fisherman for å
bestemme oss for om vi skal gå for Ikea eller ikke....



DENNE lysekrona skal komme hit iløpet av denne uke
og er litt mindre enn den jeg fikk inn nå nylig som jeg allerede er tom for....
Men denne lysekronen her passer utmerket inn i små rom. Barerom f.eks...og prisen er ikke avskrekkende.....Husker det ikke eksakt men VET bare at den er rimelig :)


Får også inn sengetøy til både gutt og jente, pluss flere til ting barnerommet :)
Imorgen vet jeg at jeg får en stor palle med varer på 500kg.....
Så da vet jeg at jeg har litt å gjøre i morgen også :)
Heldigvis er noe av det som kommer i morgen allerede forhåndsbestillt, så
da vil det bli sendt ut forløpende :) og ikke ta opp altfor mye plass på det allerede litt for lite lageret mitt ))





Men det er mye annet jeg skulle ha gjort også som å bestille inn noen tapeter... Vil bare minne alle som bor i nærheten om å ta kontakt om de vil låne hjem en tapetbok eller to.




Og så har jeg mye jeg skulle ha gjort inne på nettbutikken som å
legge inn varer som f.eks disse små flaskene/krukke  med dekor.
Det har dukket opp flere varer som jeg trodde jeg va tom for....som f.eks denne
trådhylla under her. Pris 299,- Den ligger ikke inne på nettbutikken så kom innom om
du vil ha den :)



Nå er det natta :))

Har noen mailer jeg skulle ha besvart men skal prøve å sette av litt tid til det inorgen :))
















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)