torsdag 9. juni 2011

En liten hilsen fra sykestua

Her i huset ligger alle mann syke, bortsett fra meg og denne lille turboen på bildet
under her. Igår kjørte jeg fri porto på de som handlet i nne på nettbutikken og idag kjører jeg 20% inne på nettbutikken som en liten kompensasjon på at jeg kanskje ikke får sendt så mange pakker idag heller....
Rabatten vil som vanlig bli trekt fra etter at orderen er lagt inn. Rabatten gjelder bare idag så får jeg kanskje komme med andre overraskelser imorgen.....når forhåpentligvis alle er friske.....





Og ja....klokka henger kanskje litt langt oppe men med to stk snart 2-åringer i hus så har den kjeden vært til litt for stor irriterende interesse :) Igår når alle var i seng satt jeg og forandret litt her inne på bloggen. Får ikke bildet i headeren større...Noen som vil forklare meg hva jeg skal gjøre?



Minner på Give Awayen min som jeg har i sammen med Love is Green !! Flotte premier og flere vinnere!! Skynd dere for det er ikke mange dagene igjen Jo flere som blir med til flere vinnere blir trekt ut !!!!





3 kommentarer:

  1. Hei :)
    Kjedelig når det er sykdom i huset.
    Riktig god bedring til de som trenger det. :)
    Kan ikke hjelpe deg med headeren.
    Jeg måtte få hjelp selv.
    Damen bak bloggen http://mitt-landliv.blogspot.com
    er veldig hjelsom og god på dette. :)Hun hjalp meg. ;)
    Legger meg til som følger her hos deg, gleder meg til å følge deg videre.
    Ønsker deg en fin dag. :)

    SvarSlett
  2. God bedring til dere:)

    Kjenner til det å henge tingene høyt på veggen,samme her:)

    Ha en fin helg!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  3. Hei vennen:)
    Huff som dagene flyr:P rekker jo ikke kommentere hos nesten noen om dagen:P

    Åssen går businessen?

    Kjedelig med sykdom...hold deg frisk du da:)

    Klemmer

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)