torsdag 16. juni 2011

Vinnerene er ......


DA har jeg endelig klart å ordne med en liten trekning
av de flotte premiene fra LOve is Green :))




Så mens dere ser på bildene fra alle de fine varene som kom idag:)
Det flotte bildet under her er så fint !! Vil passe perfekt inn på et soverom.



Puter, bilder , baderomsartikler. rammer osv...Det kom mye fint :))


Som dette flotte baderomssettet fra Mathilde M i 4 deler


Krukkesett i samme serie.....


Mange har trodd at den ROM duften jeg har er parfyme, så siden den ikke er det så har jeg like gjerne tatt inn eu de toilett med samme duft :) Den er sååå god :) og koster 399,- Den lille esken er roll on - parfyme med samme duft.



Fikk inn 3 forskjellige rammer. Kom bare to stk av hver ramme....men bestillte inn mer....vet ikke når det kommer så vær rask om du vil sikre deg en ramme eller to....


Det kommer noen avbestillinger i ny og ne så derfor har denne gule muggen fra Green gate dukket opp igjen :) Pris 299,- men den blir ikke lagt inn på nettbutikken så ta kontakt på mail om du vil ha den.
De duftposene er geniale!! Har du et skap som ikke lukter så godt så gjør denne susen :) Tror prisen var 89,-



Ny toalettbørste. Pris 379,- Rammen på bildet over her var den største rammen som kom...



Smykkeskrin fra chateau serien....men sort stoff på innsiden....Pris kommer jeg med i morgen....


Disse dukene har jeg hatt inne en stund men har ikke fått lagt dem ut på nettet.........de koster 320, pr stk




Spent på hvem vinnerne er?

Jeg har prøvd å legge inn en kommentar på bloggene til en av de som vant men fikk det ikke til....
Så da får jeg håpe vinnerne går inn hit og sjekker :)



Fossestua stakk av som en av vinnerne

Line fra Bloggen "Har en drøm" ble også en av vinnerne
og til slutt

Tove med bloggen Martilie





SEnd meg adressen deres til post@frurosaslandhandel.no så videreformidler jeg adressen til Eli fra Love is Green. Tusen takk for hjelpen :)


EN ny give away kommer snart :))
Må feire at bloggen har hatt 100 000 besøkende siden jeg begynte i januar 2010 :)

Må bare finne ut hva jeg skal ha i premie :))




GRatulerer til de tre heldige vinnerne!!!! Håper premiene vil falle i smak :))





4 kommentarer:

  1. Tjohooooo!!!! Åh så gøy å vinne :) God start på dagen dette :) Gleder meg maks til premien kommer! Gratulere så mye til Line og Tove også :)
    Ønsker deg en fin sommerdag Ann Elin :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  2. So nice!!!
    good week-end for you.
    Catherine

    SvarSlett
  3. Alltid roligt att hitta kollegor som oxå driver butiker, här är VIOLA har gårdsbutiken Romantiska TIng och nätbutiken med samma namn, hittade dig faktiskt på FB så jag tittar in även där, vackra varor det har du :) ha en fin dag, kram VIOLAN

    SvarSlett
  4. JIPPI - så herlig!! Det var en koselig overraskelse på tampen av kvelden :)

    Sender deg en mail!

    Tusen takk!

    Klem fra Tove

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)