torsdag 9. juni 2011

Lyst på nye møbler til halv pris?


Det er stille i huset......alle ligger og sover bortsett fra meg som prøver å få gjort litt nå utover nattetimene. Det tærer på at alle mann har vært syke.....til og med au pairen så da kan man ikke annet enn å ta på seg rollen som sykepleier og la alt annet stå på vent. Men oppi all elendigheta som vi sier her uti hutiheita så kan jeg glede dere med et godt tilbud på Chateau serien og  Elegance serien fra Country Corner. I en kort periode har vi et tilbud på 50% på alle møblene i denne serien. Min favoritt som er Chateau så selges det ut på 50% for å tømme lageret for de har ikke tenkt å ta inn flere møbler fra denne serien.......noe så forargelig....Litt irriterende synes jeg for nå har det hvite regjert litt lenge på markedet og da er møbler i beige som i chateau serien eller grått som i elegance serien et godt alternattiv til alt det hvite.....men smaken er som rompa bak desverre.....den er delt



For jeg har ennå ikke tenkt å bli helt hvit i valg av møbler. Jeg liker og vil alltid like møbler med farger. Hadde jeg visst om dette før så hadde jeg bestillt inn flere av de utgåtte varene som de hadde i denne serien, men nå er det forsent! Så nøl ikke om det er noe dere virkelig har lyst på for sjangsen vil ikke være der for alltid. Beklager dårlig kvalitet på bildene....men disse møblene under her selges altså nå for halv pris for å tømme lageret i oslo. Skrivebordet blir nedsatt med 50 % kostende 1999,- Det komer til å bli råflott med det sminkespeilet oppå ( kommer bilde av sminkespeilet lenger ned her )



Kommoden er ikke bare av skuffer. Det er også som et skap der tre av skuffene faktisk åpnes som en dør. Har ikke sett bilder av den inni, men den har altså ikke bare skuffer. Fargen er beige med brun overflate på skrivebordet og på toppen av kommoden. Jeg liker veldig godt denne serien for den ser gammel ut og Fru Rosa har alltid likt gamle ting :))




Den stumtjeneren eller hva jeg skal kalle det har jeg også bestillt inn, men ikke så mange så ta kontrakt på mail om du vil sikre deg en. Prisen er 899,- Dette er kvalitetsmøbler og kun halve prisen av ordinær utsalgspris ! Det serveringsbrettet har jeg også bestillt inn :)


Hadde jeg bare visst før det ble tomt på lageret at de virkelig skulle slutte med denne serien så hadde jeg kjøpt overskapet til denne skjenken også men der ble jeg forsen som vanlig. Sminkespeilet skal jeg ha på soverommet vårt i nyhuset når den tid kommer :)) men da oppå det skrivebordet som jeg viste på et bilde lenger opp her :)) Speilet vil koste 799,- Og for dere som vil ha det hvitt så får dere kjøpt en liter med maling og male det hvitt så blir det nok et flott speil da også :)) Liker veldig godt stilen på dette speilet.....gammeldags og romantisk :)



Optimisten imeg har like gjerne bestillt inn noen stilige stoler som vil komme på lager hit til Fru Rosas Landhandel i løpet av juni/juli :) Denne snertne lille stolen her har en veiledende pris på 3392,- men de som kommer på besøk i butikken på midsund vil få en bedre pris :)

Denne stolen her kommer fra den godeste leverandøren min som alltid klarer å leve opp til mine erfarte forventninger......forsinket forsinket forsinket.....men den kommer inn nå i juni/juli ....bank i bordet.....
En kunde fortalte meg at en lignende stol kostet 14 000 på en annen butikk men jeg skal love deg at her vil du nesten få 2 for samme pris :)) Noen som har lyst på ny stol? sofa? kan vel nesten kalle den en sofa for den er 120cm bred ....tror jeg...Har èn igjen som kommer i løpet av sommeren som ennå ikke er reservert....ta kontakt snarest på mail : post@frurosaslandhandel.no om du er interesert.....



Jada.....av og til så skulle jeg ønske at jeg ikke var så impulsiv......for joda.....klarte ikke å la være så denne herligheten kommer nok seilende inn på parkeingsplassen iløpet av sommeren den også......hvor jeg skal lagre alt må jeg nesten høre med gudene om.....jaja....den tid den sorg....:) Stolen er 132cm bred og er i mørk blå.....det er mulig å få en fotskammel til den også men den bestillte jeg ikke inn...Prisen på denne blir 9 999,- Litt dyrere men litt større også :) mer som en sofa :)



Sukk.....får nesten åndenød.....så flott !!!!
Om ingen vil ha denne sofa/stolen så må jeg bare innrømme at jeg med hånden på hjertet kommer ikke til å bli så lei meg :) For da må nemlig jeg kjøpe den selv og akkurat det har jeg ikke noe imot :) Ikke når det gjelder sånne flotte møbler som jeg har så lyst på selv :))) Får bare håpe lottokuppongen snart gir resultat :)

Jeg fikk faktisk sendt noen pakker idag likevel.....men for de som ikke får pakken sin i tide så beklager jeg så mye, men jeg rekker ikke over alt desverre selv om jeg prøver så godt jeg kan. Men med 4 syke små pluss en voksen så er det ikke så lett å gjøre annet enn å være en mamma og passe de syke. Liker ikke å henge etter heller men men....Tvillingene var fitt for fight igjen idag så de ble med meg på biltur så jeg fikk sendt et lite lass med pakker idag så noen vil ihvertfall få pakken sin til noen lunde rask levering :)
Hadde jeg hatt et kamera som fulgte meg en hel dag så tror jeg dere hadde blitt svett av å bare se på :)) men avslapning og døtid er for pyser var det en gluping som sa en gang :)) Tror jammen jeg må si meg enig :))


Nå må jeg se å gjøre noe fornuftig :)))
Har bare et vaskerom FULLT av nyvaska klær som skal legges sammen....
En gang full av varer som ble levert idag og som bør bli lagt inn på nettbutikken og bli stablet inn på lageret....og så var det å sette seg ned og se over bestillingene og pakke litt :))

Men det kommer en dag imorgen også :))

Husk 20% på hele nettbutikken frem til midnatt :))










1 kommentar:

  1. Den hvite stolen var kul - man finner så mye når man titter rundt omkring i blogger:)

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)