lørdag 25. juni 2011

Sengetøy fra Pip


Disse kom akkurat inn til Fru Rosas Landhandel før vi reiste på ferie.
Flotte sengesett fra Pip Studio :))






Puten og dynetrekket har forskjellig mønster på hver side.
Målene på dyna er 140x220cm



Skal prøve å få det lagt inn på nettbutikken iløpet av dagen.
Nå er planen å komme oss inn i HUnderfossParken og kose oss.
FRu Rosa har både høydskrekk og panikkangst så jeg gleder meg ikke akkurat over
at Mr Fisherman og eldstegutt har planer om å prøve ut skumle aktiviteter......
Så om noen er i nærområdet og hører en hysterisk romsdaling hyle i fisteldur så er det nok bare meg
som er et hakk overdrevet nervøs. Bare å stå nede på bakken og se er skummelt nok for meg.....blir både svimmel og uvel på å se på....jaja....går vel bra dette også



Nå hører jeg Mr Fisherman stresse ute i stua. Han skulle steke egg og passe 4 barn......får forte meg å hjelpe til. Tar på å ha 4 små fra 2 til 8 år :))



SEngeSettene er av god kvalitet og forskjellig trykk på begge sidene på både dynen og puta.
Herlige farger!!! Prisen ligger på rundt tusenlappen pr sett. SEnd meg mail om dere vil reservere. Tok ikke inn så mange av hver!

Ønsker ALLE en avslappende dag med normal puls :))
Uten stress og mas *ønsketenkning*



KLem fra
Fru Rosa



2 kommentarer:

  1. Heisann!!

    Lekre sengetøy:)

    Kos dere i parken,håper dere får fint vær!!

    Nyt helgen!!

    Klem Linda

    SvarSlett
  2. så lekkert!!! ha en fin helg!

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)