onsdag 2. februar 2011

Bilder fra butikken .....litt mange kanskje.....



Det store skapet har endelig kommet på plass og det ble med en gang mye bedre og finere i butikken. Skapet er helt nytt fra country corner og vil ha en pris på rundt 11-12 tusen. Om noen kunne tenke seg et slikt skap så er det bare å ta kontakt på mail post@frurosaslandhandel.no



Jeg har bare èn igjen av denne lampen. Pris 599,- inkl skjerm. Kjempefin lampe. Har ikke lagt den inn på nettbutikken ennå så send meg en mail om noen er interesert i denne. Det er meningen at alt jeg har på butikken skal være å finne  på nettbutikken også, men så er det det å få tid til alt da :)



Det er kanskje tidlig å legge frem påskepynten, men de er så fine så jeg la de frem likevel. 3stk til kr 110,- Litt irriterende at selv om jeg har to sett med green gate egg fra ifjor, så føler jeg at jeg blir bare nødt til å kjøpe ett sett av dette også :)



Kaninene i lenke kan egentlig pynte opp hele året. Passer inn på et barnerom eller som pynt til påske. Lenken av 5 stk kaniner er på 90 cm...De har jeg lagt inn på NYHETER inne på http://www.frurosaslandhandel.no/


(Har bare èn igjen av den vegglysestaken)

Jeg trodde nyhetene fra Green gate skulle komme idag, men jeg får bare smøre meg med tolmodighet og vente.....de er uansett på vei , så da må de være her innen imorgen (håpehåpe) eller til helgen.


Det er ikke mye igjen av dukkehusmøblene, men jeg venter på et lass med varer fra England snart også.
Og da vil jeg få inn flere dukkehus med masse møbler og utstyr... Ser såvidt noe lite i det lille bokskapet fra Jeanne d Arc Living.



Tøffe lamper :) Industrilampen er tøff både over et kjøkkenbord eller på barnerommet. De to andre passer fint i et vindu. Prisen på fattigmannssølvlampene er 499,-



Jeg er fortsatt betatt av serviset til pip studio og klarer fortsatt ikke å bli enig med meg selv hvilken farge som er finest....synes de passer fint sammen også og så er det fullt mulig om en samler på alle fargene å faktisk kombinere koppene med andre tefat...en khaki farget kopp til et rosa tefat osv :)
Jeg har bursdag i mars og har sagt klart å tydleig til min Mr fisherman at jeg ønsker meg deler til Pip serviset :) ja det må da være lov å hinte :))Og så er det så søte de små kakeasjettene også!!!! Veldig fristende å samle på hele serviset....fra dekketallerkener til middag, suppe, frokost og kakeasjett.....Invitere venner eller familie på en flere retters middag med pip serviset hadde jeg ikke hatt noe imot :))


Mathilde M varene er fine og nå har jeg endelig sullet meg til å få tak i krukker til å ha lukte steinene i. De to Rom sprayene anbefaler jeg både til å spraye i rommene for å få en frisk duft eller faktisk så har jeg hørt at noen har brukt den til å spraye  filteret på støvsugeren så det lukter godt i rommet etter at det har blitt støvsuget. Pris 166,-



Ble litt kosligere med et teppe inne på butikken :)


Klokka passet perfekt oppå det nye skapet :))
 Fin stående oppe på et vitrineskap eller et annet hvitt skap fra Harmonie serien.


Har fortsatt igjen noen sinkhus. De gikk egentlig ganske fort ut med tanke på så sent de kom rett før jul....min favoritt er det med ark...



Uff så kjedlelig med blogg innlegg med bare oppramsing av varer...
Men jeg kan kanskje informere om at snart...veldig snart så skal jeg kutte ut forhåndsbetalingen inne på nettbutikken og ha faktura istedet. Da vil dere som ikke vil betale med kort, kunne velge faktura og få den sendt sammen med pakken. Det kommer ihvertfall til å bli enklere for meg for da slipper jeg å følge med på kontoen om beløpene har kommet inn.....og så er det ofte at det er  kanskje mennene sine bankkontoer som blir brukt og selv om beløpene som har kommet inn er rett....så kommer det opp et annen persons navn enn den som bestillte....men det har gått greit altså....tror bare det kommer til å bli mye bedre nå :) Og så er det ikke jeg som skal ha ansvaret for å sende påminning om betaling heller, om det skulle være nødvendig, det skal noen andre ta seg av så jeg slipper det også :)) Så da får jeg bare håpe at mange vil handle hos meg :)






Setter veldig stor pris på om dere hadde fortalt alle dere kjenner om nettbutikken Fru Rosas Landhandel :) Og så vil jeg minne dere på den fine industrilampen som en av dere vil få som har invitert venner til facebook siden min. Den lampen er større en den ser ut på det bildet på facebook. Den er tøff både å ha to stk ved siden av hverandre over kjøkkenbordet....for de som har et stoooort bord. Eller i et annet rom. Passer perfekt på et gutterom :)

Ser at jeg har fått flere følgere i det siste også, koslig :))



Kommer plutslig tilbake :))









6 kommentarer:

  1. Altfor mye fint og fristende! :)

    klem

    SvarSlett
  2. WOW - så masse lekkert i butikken din nå.. Bare å spare :)

    Nyt morgendagen!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  3. Heisann!!

    Årre.....her var det MYKJE lekkert da!!!!
    Likte no kjempe godt den puffer der ja,++++ mykje anna!!:)))
    Å meir spennande blir det nok i butikken din fram over tenkje eg!!
    Ha ein fin fin dag!
    Klem,Randi

    SvarSlett
  4. Så mye fint!!
    - mange fristelser her gitt :-)


    ..... det er noe til deg i bloggen min
    Jorunn

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)