lørdag 5. februar 2011

Morsdagsgavetips?


Det er snart morsdag og da er det mye fint å gi i gave til en god mamma.
Jeg hadde planer om å ta mange nye bilder både i går og idag, men mammarollen til to småtroll ble viktigere. I hele går var de småsure og tydelig preget av å være plaget med forkjølelsen og ubehag og i natt har vi nesten ikke sovet....Men da får jeg bare vise noen bilder jeg tok for noen dager siden.





Denne rammen tenkte jeg å vise dere med et annet bilde enn den creepy gamle dama som er avbildet i ramma, og nå ble rammen mye finere:) Ikke sant? Rammen er veldig fint til sort/hvitt bilder. Jeg har fått kommentarer om at flere liker rammen men blir nesten skremt av den gamle damen som er avbildet :) hehe.......jeg fant denne rammen hos en annen leverandør på messen i Lillestrøm også og glemte selvfølgelig å ta bilde av det , men inni den rammen var det bilde av et brudpar....var litt småskummle de også :)



Nå bør jeg kanskje ønske meg en ramme til så jeg får samme ramme til bildet av lillebror. Å gi bilder av barna i en fin ramme er egentlig en fin morsdagsgave:) Jeg har ikke fått tid til å henge opp bildet ennå, men det skal henge på veggen der, helst sammen med bilder av de andre småsjarmørene våre:)



Det har ikke kommet inn nye varer ennå og jeg kjenner jeg blir litt småfrustrert, for varene fra Green gate skulle komme denne uken her, men står fortsatt et eller annet sted i Danmark....Green gate skylder på Tollpost og tollpost vet ingen ting og påstår at de ikke har mottat noe.....Så sånn går no dagan her i gården....Jeg venter både varer fra Hk Living, Jeanne d Arc Living, med mer....skal se alt kommer samtidig på samme dag:)
Men men...vi har mye å glede oss til :)



Disse skrinene fra Trianon liker jeg veldig godt og passer godt til smykkeskrin. Kanskje ha bunadsølvet oppi? eller andre smånips :) Dekorativt er de også :)

(Disse små stoffhjertene er søte....med hempe til å henges opp. Finnes i 3 forskjellige mønstre.)

Men heldigvis har noe av nyhetene hos Green gate kommet og det er kjøkkenhåndklær og dobbeltsidig løpere. Små blomstret på ene siden og blå og hvit stripet på den andre siden :) Pris 185,- 


Fikk inn disse søte grillhanskene også og sånne forbruksvarer er alltid en god gaveide:) Spesielt for de som har alt, for da kan en gi gaver som en vet blir brukt uansett :) Prisen på grillvotten er 112,-
 59,- for koppehånddukene.


Noe jeg har lenge tenkt å ta bilder av er de tøffe skjærefjølene fra HK LIving, De er  bare så tøffe og er mye finere i virkeligheten enn på bildene som ligger inne på nettbutikken. De er dekorative i seg selv med yttersiden som enten er i hvitt eller grått og så er den trefarget på skjæresiden. Den minste er passelig størrelse  til å servere ost på om en vil servere ost og kjeks. Den mellomste størrelsen som jeg har inne kan selvfølgelig også brukest tl å servere ost og kjeks....eller andre småretter..tapas eller lignende
eller større ting som f.eks pizza.
Jeg skal ærlig innrømme at  jeg tenkte i noen sekunder da jeg fikk de inn at dette var ei rar skjærefjøl med de store kantene på....men selvfølgelig så er det ikke den siden en skal bruke....det er den siden som er trefarget en skal bruke til å skjære på....eller til servering....



Det skal komme inn en enda større skjærefjøl også, spent på hvor stor den er...og så skal det komme rektangulære fjøler:) Gleder meg å bytte ut de kjedelige plast skjærefjølene fra Ikea og så er det så greit at de også kan brukest til servering :))


Den over her koster 199,- og den minste koster 125,-
Tøff i grå også :)


Må bare til slutt vise dere noe jeg fikk fra en herlig snill dame. Hun kom innom meg og ville gi meg denne uglen som vi kunne f.eks ha til  å pynte opp med i lekehytta:)) Og jeg ble sååå glad:) Denne har hun sydd selv. Sååååå søt!!! Ikke om den skal komme ut i lekehytta ennå nei :) Denne skal stå fremme så vi får se den hver dag:)) Tuuuusen tusen takk  !!!!!!



Passer perfekt til green gate serviset også :))


Nå hører jeg tvillingene har våknet opp fra den korte middagsdubben sin....håpte de kunne sove litt lenger idag siden de holdt det gående i natt, men nei da....så da får jeg legge all data og butikk arbeid til sides og kose med smårollingene.


Ønsker alle en superkoslig lørdag:))







3 kommentarer:

  1. Nydelig ramme, med et nusselig barn :) Ellers mange flotte bilder du viser frem, mega flott blogg :)

    Ha en flott dag.
    Ingrid

    SvarSlett
  2. Nydelig ramme!! Virkelig lekkert!! :)
    Mass e fint du viser frem.. i like it :)

    Ha en fin søndag!
    Klemmer til deg!

    SvarSlett
  3. Tihi, bare hyggelig! :)
    Syntes du fortjente en uglefrøken som takk for så koselig og god service, vi er så heldig som har en slik fin butikk her ute hos oss!
    Klem

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)