onsdag 23. februar 2011

En liten sniktitt :))

Her er et av dukkehusene som kom for et par dager siden. Er det ikke fint? Passet meg veldig bra at jeg fikk i oppdrag å sette sammen huset før kunden kommer og henter det:) Da kunne jeg få se så fint dukkehuset virkelig ble :)




Med dette huset følger det med plastvinduer også, men de har jeg ikke fått festet ennå.


Dette er liksom et dukkehus med butikk i  kjelleren og vinduene er så store, så det er nok derfor det følger med plastvinduer.


Synes dette huset ble så fint!! Og så var størrelsen så fin også :)



Så foreløpig har vi to flotte dukkehus stående i gangen vår :)



Vi har ikke hørt så mye fra MiniRosa idag...hun var nemlig veldig opptatt med å leke med dukkehuset sitt:))



Fortsatt JUL i dukkehuset, og ikke har vi fått tid til å verken tapetisere, male eller feste ledningene til lampene....men fint er det uansett :) Teppene har jeg ikke flere igjen av , men skal bestille mer neste gang :)



Idag var vi en tur på tomta også  :)



 NYDELIG utsikt :))


Dette skal bli spennende :))


Ikke så lang vei ned til sjøen heller :))



Nå bare gleder vi oss til å komme igang:) En spennende tid i møte med husbygging :)Så nå begynner planleggingen av hvor veien skal gå, hvor skal garasjen stå og hva vi skal ha inne av tapet, gulv, fliser, vedovn osv :) Gleder meg :)) Stor eller liten plen? Naturstein? Og knekkebrød til middags og kvelds:) Og gjeldsslaver til vi blir over 60 :) Dette blir bra :)







2 kommentarer:

  1. Heisann!!

    nydelig dukkehus,tenker mini rosa syns det er gøy!!

    Gud får en vakker tomt,og den utsikten da gitt!!

    Blir gøy å følge dere videre i bygge prosessen:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  2. Hvem drømmer vel ikke om å være liten igjen, når man ser noe så flott?!? :) :)
    Spennende med husbygging. Kan tenke meg det kribler godt i magen hos dere nå :)

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)