tirsdag 1. februar 2011

Hvor har du kjøpt den?

Jeg fallt sånn for det flotte fuglebadet som Miljøgården hadde, og bestillte inn noen av de. Men dagen etterpå fant jeg et identisk ett hos Trademan.. Ser du noen forskjell? Fuglene er løse faktisk så de kan en flytte på.. eneste forskjellen var prisen :) og der var jeg heldig:)) Miljøgården var billigst;)


Dette gjaldt faktisk flere varer....En vare jeg fant hos to forskjellige leverandører var den ene varen dobbelt så dyr som den samme identiske varen hos en annen leverandør....kjedelig for de som eventuelt kjøper inn av den dyre varen....


Der hadde vi flaks igjen.....bra vi ikkje kjøpte på den første standen vi var innom:)
Jeg sier ikke hvem det er av leverandører, eller hvilken vare det var,  men litt rart at det skal være så store prisforskjeller på samme varen....



Som sagt tidligere så la jeg merke til at det var mye likt på messen i år....standene var like også, synes egentlig at det var  få som utmerket seg.... Men mye likt....som denne grønne klokken f.eks :) Men tøff klokke da:)



Disse fine hvite stolene er det flere som har og sikkert noen prisforskjeller her også:)
Hubch hadde denne stolen som "sofa" eller dobbel stol og den var tøff. Glemte selvfølgelig å ta bilde av den, men jeg må innrømme at nå hadde jeg heller kunne tenke meg en dobbel stol av denne typen enn den enkle som finnes overalt....Hva synes du?



Disse glassklokkene her kommer omsider innom Fru Rosas Landhandel, men der fikk jeg også se at de var å finne hos flere....Det har vært "in" med  glassklokker nå med enten glassfat, fil de der fat eller lyse steinfat,  jeg valgte disse med mørkt fat....selvfølgelig så fant jeg plutselig de på flere steder også....men et positivt tegn på det da må jo være at det er populært og fortsatt vil være det en stund til.
Mamma hadde en klokke som stod inni en slik glass klokke da jeg var liten, nå har hun satt den bort og jeg har hintet og spurt lenge om jeg ikke kan få den av henne siden den står bare å støver bort. Når denne glassklokken kommer på lager bare MÅ jeg høre med mamma om jeg ikke kan få ta over hennes gamle klokke :)  Fordelen med å ha et sted hvor du kan sette bort ting for en liten periode ( eller ofte blir det kanskje over mange år) er at det alltid...eller som regel vil komme tilbake på moten igjen....så heldig er de som kan ta vare på ting og kunne ta det fram igjen om det skulle komme på moten igjen :) 




Nå må jeg bruke resten av dagen til å rydde og ømmøblere inne på butikken. Jeg fikk nemlig et flott skap fra Country corner idag som jeg skal ha i butikken for å stille ut varer på. Gleder meg til jeg får det på plass og får tatt bilder av det og får vise dere det:) Det kommer til å bli  så fint :))

Tuddelidu :))




1 kommentar:

  1. godt at du titter deg litt om da også finner du levarandører med billigere priser, det tror jeg du tjener kunder på. (iallefall når varene er klin like) ønsker deg en riktig fin tirsdag. klem Monica

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)