mandag 31. januar 2011

Lampefeber.....

Det var noen nydelige lamper jeg ikke klarte å gå forbi på messen, uten å
gå innom standen og se på de èn gang til :) Denne lampen her tror jeg er den fineste stålampa jeg har sett på lenge, men den kommer til å koste litt, men har likevel lyst til å ta den inn:)



Lampeskjermene var bare såå fine og så var det en bordlampe i samme stil som jeg fallt for.
Jeg var innom denne standen hver dag på messen og var like henrykt hver gang. Ble til at jeg nesten følte jeg hadde fått nytt bekjentskap med selgerne ettersom jeg var innom der så ofte:)


Det var så fine taklamper der også, og det er så søtt med sånne taklamper. Prismekroner er nesten blitt litt for vanlig nå, så da er det litt artig å ha en annen variant. Jeg fallt virkelig for den blå lampeskjermen


Og vegglampen var bare helt flott også :)
Og en type lampe som ikke absolutt alle har og som du ikke vil finne hos alle andre.



Den hvite bordlampen fra Bloomingville bestillte jeg inn i høst, men venter den snart inn. Gleder meg til den kommer. Liker den veldig godt. Det artige med messen var at jeg hadde fått spørsmål fra flere kunder om jeg ikke kunne se etter forskjellige ting de var ute etter, og det er ekstra gøy å gå å se om jeg finner det noen virkelig ønsker seg. Så bare kom med ønsker om det er noe dere er ute etter, så skal jeg gjøre så godt jeg kan å se om jeg finner noe :)


Lampen under her har jeg ikke bestillt inn, men den blir nok bestillt inn neste gang jeg skal legge inn en ordre fra de. Denne lampen likte jeg også veldig godt fordi den er litt annerledes fra alle andre lamper..


Og så kunne jeg selv ha tenkt meg denne lysekronen her over spisebordet. Det med mørke detaljer har jeg virklleig fåttt øynene oppp for og liker nesten bedre lampene som er mørke enn alle de hvite lysekronene som har vært "in" nå en god stund. Formen på denne lysekronen likte jeg også :)


Lampene under her kommer også inn ganske snart. Både lysekronen og bordlampen 
blir rimelige lamper. Lysekronen vil maks koste 1200,- Borslampen var også billig men husker ikke eksakt prisen.....mange tall og priser på ting jeg har bestillt inn, så det går litt i surr..





Og så bestillte jeg inn noen lamper fra Miljøgården også, men der glemte jeg å ta bilder. Trodde jeg hadde tatt bilder av det meste, men har nok ikke vært så flink som jeg trodde :;) Men dere får bare vente og se hva som kommer inn etterhvert:))












6 kommentarer:

  1. Bilder i nettbutikken til Miljøgården! ;)

    SvarSlett
  2. Det var kjempe flotte lamper og den lysekronen - så billig! Nå skulle jeg ønske at lamper var noe jeg trengte :))

    Ønsker deg en fortsatt god kveld.
    Klem klem

    SvarSlett
  3. Takk for rådet.Er nok sant som du sier, mange synes den nok kan være litt mørk og trist. Tittet gjennom bloggen din og det er mange flotte inlegg og bilder hos deg.. Ønsker deg en fin tirsdag:))

    SvarSlett
  4. Så utrolig masse fint!
    Jeg likte også den blå:)

    SvarSlett
  5. Å så mange lekre lamper!
    Den blå lampeskjermen likte jeg godt også..ønske ønske.. er den dyr tro?
    Ønsker deg en flott tirsdag!

    SvarSlett
  6. Nydelige lamper! :)
    Kan jeg spørre om hvilket merke det er på den blå tøy lampa?
    Lekker!

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)