lørdag 22. januar 2011

Barneromsinspirasjon II

Som firebarns mamma så sier det seg kanskje selv at jeg blir litt opptatt og glad i barn også, og derfor har jeg lyst til å ha et utvalg av forskjellig barneromsartikler i butikken min. Gleden var stor da jeg  endelig....etter mange måneder endelig fikk lov å ta inn disse sengene, og de er bare såååå fine :)




Jeg har ønsket meg denne sengen i mange år til ungene, men har bare blitt med tanken, men det er en genial seng, for den varer fra spedbarn og til ungen er kanskje 7-8 år? Den blir ihvertfalll 150cm på det lengste, men det er selvfølgelig individuelt hvor stor og lang ungene blir etterhvert :)



En landhandel må kanskje ha et utvalg av varer som passer alle aldre? og ikke minst både gutter og jenter. Jeg har erfart siden jeg har både gutter og jenter at det er lettest og enklest å finne ting og tang til jenter enn gutter, ihvertfall så er utvalget til jenter myyye større. Så jeg skal prøve å ta inn noe som vil falle i smak på et gutterom også. Disse bowlingsoldatene i stoff var så tøffe synes jeg, så de kommer inn i løpet av mars.



Tallerkenhyller er fortsatt veldig populært og jeg har denne signalgrønne hyllen inne på lager. Den ville også ha passet inn på et gutterom og er faktisk nesten mer funskjonell til bøker, for en får faktisk plass til endel i en slik hylle. Bare en passer på at den er festet skikkelig til veggen. Mange av tallerkenhyllene er faktisk laget slik at det er best med middagstallerkener i hyllen, fordi det er kanskje akkurat litt for lang avstand for en vanlig frokost tallerken, men til bøker så er de aller fleste tallerkenhyller helt perfekt :) Å ha tallerkenhyller i nesten alle rom er blitt mer og mer vanlig :) Selv har jeg lyst til å ha ei både på vaskerommet og inne på barnerommene :)




Dagene flyr unna og jeg SKAL legge inn en bestilling på dukkehus igjen. Kommer ikke til å ta inn mer enn det kunder har bestillt inn, så om du går og vurderer ett hus til deg selv:) eller til et barnebarn eller jenta di, så ta kontakt med meg på mail: post@frurosaslandhandel.no. Jenta mi fikk et slikt dukkehus til jul, og hun har lekt veldig mye med det. Vi har fått lagt inn lamper og lys også, så det blir ekstra koslig om kveldene når det er lys inni dukkehuset :) Jeg har startpakke med ledninger og lamper inne på nettbutikken og med adapter, men siden det kommer fra Englad så passer det ikke til stikkkontaktene våre, så dere må kjøpe en omformer på f.eks clas olson for å få det til å bli lys:) Men fint blir det:) Har tenkt å ta bilder av det, men så var det disse timene jeg har for lite av da....




Og for alle interiørbloggere så har jeg også blitt helt tussete etter de søte kaninene fra Maileg, og for de som har lest bloggen til Emmeline så husker dere vel unnskyldningene hun brukte for å kjøpe inn flere kaniner med møbler og klær, og det var for liksom å ha noe til tante barnet sitt :)) Men sannheten var nok at hun hadde lyst på det selv :) Heldigvis så har min 5 åring blitt litt påvirket så hun var like ivrig som meg da hun fikk være med meg å bestille inn møbler og klær til de søte kaninene:) Og det er jo bare sååå stilig å ha på barnerommet :) Både senger, garderobeskap, hagemøbler, komfyr, barnevogn, og en sittegruppe med sofa, bord og stoler kommer inn i løpet av mars:)


Jeg har ikke lagt inn en bestilling ennå på barnesenga, sengetøy og lekene på bildet under her, men jeg venter til alle nyhetene blir lagt ut på websiden nå de nærmeste dagene , så jeg får av de nyeste varene når jeg først skal legge inn en bestilling :) Så kom gjerne med ønsker om det er noe dere vet dere har lyst på.



Dukkevogna kommer jeg helt klart til å ta inn :) og tror prisen på den var rundt 500,- ...sånn rundt der :)
Og sengetøy og dukker kommer jeg også til å bestille inn :) 







Nå har jeg salg på de største luftballongene og har satt ned prisen fra 756 ,- til 599,- De er bare så tøffe. Mine barn har bare de mellomste og de minste luftballongene på rommene sine, men jeg har litt lyst å gi dem en stor også:) Har vurdert om jeg skal ta inn en sånn "uro" med planetene våre på, ikke bare stilig å ha på rommet, men faktisk lærerikt også, så får ungene inn med t-skje både hvordan planetene og solsystemet vårt ser ut og hva de heter:) Men vi får se etterhvart. Har desverre ikke råd til å ta inn alt jeg har lyst på :)





Takk for alle de fine kommentarene jeg får fra dere, setter virkelig  pris på det :)


God Helg alle sammen !!!!








1 kommentar:

  1. Ah, endelig noen som tenker som meg:). Jeg har nemlig lekt med tanken om å starte en egen barne butikk med ting jeg ønsker til mine små troll! Nå har jeg jo deg:). Jeg skal helt klart handle her. Det dukkehuset har jeg vært på jakt etter. Skal nemlig ha et slikt til min lille prinsesse til sommeren når hun blir 3 år:-). Jeg ønsker også litt gutteting...i litt gammel stil. De Bowling soldatene var super fint. Får de andre steder også. Prøv å ta inn noe som ikke alle andre har. Luftballongene var helt rå. Jeg har også vært på utkikk etter en samling med gamle fly som kan henges i taket, ..som en uro...han er 5 år, min junior, så det kan jo være tøft. Også på jakt etter ballerinaer som kan henges opp på jenterommet, ..finner ikke dette noen steder på nett heller, ...så kjøper av deg om du finner det:).Lykke til så lenge,...dette ser i hvert fall veldig bra ut.

    Klems Sarita

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)