onsdag 12. januar 2011

Fått meg en NY vase

Jeg har fått meg en NY blomstervase :)


Tulipaner er en av mine favoritter og er vel kanskje den  jeg kjøper mest av gjennom et helt år:)
Har lenge ønsket meg en NY tulipanvase, men har ikke kommet over en jeg har vært fornøyd med...
eller så utsetter jeg å kjøpe det, eller glemmer å se etter når jeg er på shopping...for når jeg er på shopping så glemmer jeg egentlig det jeg skal ha og kjøper alt annet..Jeg kan fint dra på butikken for å BARE kjøpe rømme, men kommer hjem med to handlenett....UTEN RØMME....




Har uansett ikke fått meg noen ny tulipan vase....Så da jeg kom hjem fra butikken idag så hadde jeg ikke  lyst til å bruke den gamle bulkete tulipanvasen......som er mer grå enn blank...
Har  ikke brukte den gamle på lenge heller....har egentlig ønsket meg en NY lenge ... 



Men så kom jeg på å bruke krukken fra PIP HOME STUDIO...
Og jeg ble veldig fornøyd :))



Kjekt å ha ting som kan brukes til forskjellige formål :)



Årets første utgave fra Jeanne d `Arc Living kom inn på butikken min igår og jeg tror jeg har tatt rekord i å lese bladet allerede dagen etter.....Jeg har kjøpt flere interiørblad i det siste men glemmer faktisk å lese dem..Legger de bort og så finner jeg dem igjen flere uker etterpå....Burde strengt tatt slutte å kjøpe blader når jeg ikke får tid til å lese dem alikevel :) Har faktisk flere ganger kjøp ett blad flere ganger, fordi jeg hadde glemt at jeg hadde kjølpt det tidligere.....fordi jeg faktisk ikke hadde lest det :) *håpløs*




Kan kanskje være noe med ett av temaene at jeg tok meg tid til å lese litt idag ;)
Er nok ei som hadde trengt seg et lite kontor...heller kontor i et skap enn i ei stue :))












7 kommentarer:

  1. Flott vase/krukke!! Selger du slike i nettbutikken? I khaki med fugl på?

    SvarSlett
  2. Oii, det var jo slettes ingen upris;) Kjempefint om du kan sjekke det ut;)

    Tuuuusen takk for hyggelige ord;)

    Klem!

    SvarSlett
  3. Så vakkert!
    Nydelig til tulipanene..

    Huffa, håer alle er friske og raske igjen, det er bare siste sort!

    Flotte bilder fra oppsummeringen av fjordåret også.. Jeg har ikke rukket innom på en stund, men nå er jeg oppdatert igjen :)

    Ønsker deg en flott morgendag!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  4. Nydelig den vasen din,
    Jeg er ikke så veldig glad i tulipanvasene, og bruker ting fra hyller og skap som vaser. Gamle mugget av ulik størrelse og fasong, er alltid fine vaser... og som den du har funnet her
    Ha en fin dag

    SvarSlett
  5. Den var kjempefin! nå har jeg rosa roser på bordet, forrige uke var det tulipaner - det er så fine! :)

    vi skal ha utleie i sokkelen :) vi er litt i villrede om vi skal ha ett eller to soverom der.. har vi ett , kan vi ha ett gjesterom i kjelleren. Men treffer en større gruppe om vi har to soverom :) vanskelig det der!

    er så spennende med husbygging! Men veldig vanskelig også :) alt for mange valg for min del.. hehe :)

    Du har så utrolig masse fint i butikken din!

    ha en super dag!

    lisaklem!

    SvarSlett
  6. ååå, eg blir så glad av bilda og tekstane dine :) Nydeleg vase.. Eg er også heilt forelska i Pip <3
    god helg!

    SvarSlett
  7. Nydelig! Idag er faktisk tulipanens dag:-) Ønsker deg en god helg!
    Hilsen Jeanette:-)

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)